  • 1. Data: 2015-05-27 00:35:35
    Temat: Windows Phone i jakiś soft do nagrywania rozmów
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Rozglądam się za smartfonem z WP. To ma być zapasowy telefon. Co prawda
    mam Nokię z Symbianem, ale gdy Symbiana zaorali to w niedalekiej
    przyszłości czeka mnie również przesiadka na jakiegoś smarta z Androidem
    - ten system znam i w oprogramowaniu na Androida jakoś tam się
    orientuję. O Windows Phone mam za to blade pojęcie. Czy są na ten system
    jakieś ciekawe aplikacje do nagrywania rozmów telefonicznych? Ktoś, coś?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2015-05-27 22:00:29
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Krystek wrote:

> [...]
    > orientuję. O Windows Phone mam za to blade pojęcie. Czy są na ten system
    > jakieś ciekawe aplikacje do nagrywania rozmów telefonicznych? Ktoś, coś?

    Na Windows Phone to mało co jest, a jak nawet jest to ma połowę funkcji
    tej samej apki z Androida/iOS.

  • 3. Data: 2015-05-28 02:20:40
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-05-27 22:00, Poldek pisze:

    > Na Windows Phone to mało co jest, a jak nawet jest to ma połowę funkcji
    > tej samej apki z Androida/iOS.

    Tyle to i ja wiem, dlatego zapytałem o to na grupie, o której sądzę, że
    jednak udzielają się na niej użytkownicy telefonów/smartfonów z
    inkryminowanym systemem :)

    Z Androidem mam tablet (właściwie phablet - z możliwością dzwonienia),
    wgrany root i kilkadziesiąt aplikacji. Szukam jednak programów, które
    mogą mi się przydać w drugim telefonie z WP.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2015-05-28 10:34:18
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2015-05-27 o 00:35, Krystek pisze:
> [...]
    > orientuję. O Windows Phone mam za to blade pojęcie. Czy są na ten system
    > jakieś ciekawe aplikacje do nagrywania rozmów telefonicznych? Ktoś, coś?

    Obawiam się, że nic nie znajdziesz. Podobno dało się nagrywać w WP 7,
    Windows Phone 8.0/8.1 ponoć blokuje funkcję nagrywania dla wszystkich
    aplikacji w momencie wykrycia połączenia telefonicznego.
    Protezą są aplikacje, które przekazują połączenie na zewnętrzny numer i
    tam dźwięk jest nagrywany. Ale to zazwyczaj wymaga abonamentu a przy tym
    trzeba się pogodzić z faktem, że zewnętrzna (często zagraniczna) firma
    trzyma na swoim serwerze Twoje rozmowy telefoniczne...

  • 5. Data: 2015-05-28 10:34:49
    Od: kosmos <a...@u...pl>

  • 6. Data: 2015-05-28 23:05:05
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-05-28 10:34, kosmos pisze:

> [...]
    > trzeba się pogodzić z faktem, że zewnętrzna (często zagraniczna) firma
    > trzyma na swoim serwerze Twoje rozmowy telefoniczne...

    Faktycznie. Przeglądałem różne fora poświęcone urządzeniom z Windows
    Phone i faktycznie bardzo słabo to wygląda...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2015-05-29 20:13:01
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-05-28 23:05, Krystek wrote:

    > Faktycznie. Przeglądałem różne fora poświęcone urządzeniom z Windows
    > Phone i faktycznie bardzo słabo to wygląda...
    >
    > K.

    Pierwotnie myslalem o przesiadce na WP przy ktorejs kolejnej wersji
    systemu, jednak im dluzej czekalem tym czesciej sie zastanawialem w
    jakim celu chcialbym sie przesiasc. Tak naprawde pod kazdym wzgledem
    strace w stosunku do obecnego rozwiazania. Zyskam....inny interfejs, bez
    mozliwosci jego zmiany jesli na dluzsza mete nie podejdzie oraz efekt
    responsywnosci (dosc wirtualny) na tanszych telefonach (choc akurat
    staralbym sie kupic szybszy. Straty zas bylyby znacznie wieksze niz
    korzysci. Moze kiedys, ktoras nastepna wersja, tyle ze konkurencja nie
    stoi w miejscu i rowniez oferuje nowe, ciekawe rozwiazania.
    To tak troche OT.