  • 1. Data: 2015-05-28 18:29:41
    Temat: TAB4 i Windows
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Witam.
    Mam mały problemik.
    Samsung Galaxy Tab 4 to pacjent narowisty.
    Do tj pory po podłączeniu kabelka z microusb do portu an windowsie
    wyskakiwało mi okienko z zapytaniem co chciałbym zrobić. Zazwyczaj klikałem
    że nic i okienko się zamykało, miałem natomiast dostęp zarówno do pamięci
    urządzenia jak i karty poprzez katalogi w windowsie.
    Od kilku dni nie wyskakuje mi takie okienko.
    Żeby naprawić przestawiłem w tablecie z MTP (Urządzenie multimedialne) na
    PTP (Aparat). Zmieniło sie tylko to że teraz otwiera się tablet ale nie
    widzę plików jakie mam na karcie, zdjęcia owszem widać.
    Po ponownym przestawieniu na MTP nic sie nie dzieje. Słychać tylko dźwięk
    podłączanego urządzenia w windowsie.
    Jak przywrócić standardowe akcje po podłączeni tabletu do windowsa?

    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz szedł ulicą, kiedy z tyłu rozległy się strzały i tupot podkutych