  • 1. Data: 2015-05-30 08:55:59
    Temat: android, play i wymuszenie sieci
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    Witam,
    Mam telefon z androidem w play i tak:
    1) do orange nie chce się zalogować w ogóle
    2) jak dam ręczne wybieranie sieci to bardzo niechętnie loguje się do
    innej sieci jeśli jest choć minimalny zasięg play
    3) czasem 'gra wariata' i udaje że nie ma innych sieci i wisi tak na
    granicy zasięgu zrywając połączenie, po restarcie telefonu znowu mogę
    wybrać ręcznie daną sieć

    da się coś na to poradzić?

    Łukasz

  • 2. Data: 2015-05-30 11:18:56
    Temat: Re: android, play i wymuszenie sieci
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    > Użytkownik "dddddddd" napisał:
    > 1) do orange nie chce się zalogować w ogóle

    24.play.pl napisz zgłoszenie, że chcesz znów mieć możliwość korzystania z
    nadajników Orange.

  • 3. Data: 2015-05-31 00:57:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-05-30 o 08:55, dddddddd pisze:
> [...]
    > 3) czasem 'gra wariata' i udaje że nie ma innych sieci i wisi tak na
    > granicy zasięgu zrywając połączenie, po restarcie telefonu znowu mogę

    Kiedyś za starych dobrych telefonów (SEK800) też miałem takie sytuacje.
    Wmawiano mi że mam zepsuty tel. albo nie potrafię ustawić.
    Telefon sam kombinował ;-) żeby jednak się przełączyć na Play czyli
    automat który gorzej działał niż na sztywno ustawiony Plus.
    Nie tylko ja tak miałem. Teraz szczerze mówiąc nie wiem do końca z
    jakich obecnie nadajników korzysta telefon czy tablet.
    Wróć!!!
    Rodzice używają starego SEk750. Jak byk na ekranie wyświetlony jest
    obecny nadajnik i jego lokalizacja.

    Czy da się tak w androidzie, windowsie, ajfonie???
    To nowa stara funkcjonalność którą bardzo chciałbym mieć w nowym
    aparacie. :-)

    Z tym Orange to jest przegięcie bo podstępnie wyłączają Ci możliwość
    korzystania z nadajników Orange tłumacząc się że pokrywają się z Tmobile
    i w zasadzie nie potrzebne.
    Jak grzecznie poprosisz i przyniesiesz konsultantowi w zębach papierek
    to łaskawie włączą Orange.
    Ja już 2 razy tak musiałem robić.

  • 4. Data: 2015-05-31 01:15:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-05-31 00:57, z pisze:
> [...]
    > i w zasadzie nie potrzebne.
    >
    > Jak grzecznie poprosisz i przyniesiesz konsultantowi w zębach papierek

    Jaki papierek? Uprzejmie proszę o... ?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2015-05-31 06:27:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-31 o 00:57, z pisze:
    > Z tym Orange to jest przegięcie bo podstępnie wyłączają Ci możliwość
    > korzystania z nadajników Orange tłumacząc się że pokrywają się z Tmobile

    A pokrywają się, czy nie? Bo jeśli nie, to co to za ściema ze wspólną
    siecią?

    Bo chyba - jeśli dobrze rozumiem ideę wspólnej sieci - ten sam BTS się
    ukazuje zarówno jako Tmobile, jak i jako Orange.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2015-05-31 08:01:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-05-31 o 06:27, Liwiusz pisze:
> [...]
    >
    > Bo chyba - jeśli dobrze rozumiem ideę wspólnej sieci - ten sam BTS się
    > ukazuje zarówno jako Tmobile, jak i jako Orange.

    Nie jestem fachowcem ale z moich obserwacji orange było najmniej
    problematyczne a plus miał najlepszy zasięg w lokalizacjach w których
    przebywam. T-mobile mogliby olać.
    Jestem w Pleju właściwie tylko z powodu tego roamingu bo jest mi
    potrzebny. Kiedyś to opłacało się brać telefony. Wszystko dziadzieje :-)

    PS. Jest jedna przewaga pleja nad orange. W pleju jest oferta
    stacjonarna obsługiwana przez GSM. (właśnie przenoszę numer)
    Mina konsultanta orange bezcenna. Nie znają takiej technologii ;-)

  • 7. Data: 2015-05-31 08:03:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-05-31 o 01:15, Krystek pisze:
    > Jaki papierek? Uprzejmie proszę o... ?

    Jakoś tak. Format A4 ;-)

  • 8. Data: 2015-05-31 08:51:51
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 31.05.2015 o 06:27, Liwiusz pisze:

> [...]
    >
    > Bo chyba - jeśli dobrze rozumiem ideę wspólnej sieci - ten sam BTS się
    > ukazuje zarówno jako Tmobile, jak i jako Orange.

    1. aby play udostępniło Ci nadajniki orange, wystarczy prośba wystukana
    na klawiaturze po zalogowaniu do play 24. Można to też załatwić jednym
    telefonem, ale będzie trzeba bardzo dużo zeznawać i pamiętać hasło...
    2. stare, bardzo stare nadajniki nie pokrywają się. Można sie o tym
    przekonać wczasując się w słabo zamieszkanych rejonach polski.
    ToMasz

  • 9. Data: 2015-06-02 15:48:13
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

> [...]

    > Czy da się tak w androidzie, windowsie, ajfonie???
    > To nowa stara funkcjonalność którą bardzo chciałbym mieć w nowym

    Generalnie nie odpisuję osobom, które używają więcej niż jednego
    pytajnika :)

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.st
    aircase3.opensignal&hl=pl
    po instalacji jet tam widget i nalezy go ustawić. Niestety brak jest
    "lokalizacji" (Network Info) ale wyświetla to:
    https://lh5.ggpht.com/JXd695ym4421eT_u8Jh8P9BMgvr5py
    luscpey6wBCx1S6zltmgNAQKKVJ1D5rFJ8r6s=h900

    https://play.google.com/store/apps/details?id=org.hl
    ousek.droid.networkinfo

    https://play.google.com/store/apps/details?id=de.die
    terthiess.cellwidget

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.in
    depico.netstat

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 10. Data: 2015-06-02 20:59:56
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.06.2015 o 15:48, LordBluzg(R) pisze:
> [...]

    program net monitor+ import danych z btsearch.org
    w odpowiedzi dostaniesz, : kościuszki 11, maszt na dachu pko

    ToMasz