  • 11. Data: 2010-12-09 10:28:08
    Temat: Re: Uwazajcie na kogo trabicie, bo debili nie brakuje!
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:idq6ds$2r8g$1@news.mm.pl...
    > Watpie, chociaz sam przyznaje ze ich prowokowal.

    pewnie, ze prowokoła i pewnie zdecydowanie bardziej niż to teraz przyznaje.
    Pewnie ochroniarze mieli powód, zeby sie wkurwic, ale cokolwiek by nie
    zrobił ten trąbiący debil-wychowaca to ochroniarze nie mieli prawa wyciągać
    broni, czy też przechodzić do rękoczynów.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 12. Data: 2010-12-09 10:33:33
    Od: Karolek <d...@o...pl>

> [...]
    > zrobił ten trąbiący debil-wychowaca to ochroniarze nie mieli prawa
    > wyciągać broni, czy też przechodzić do rękoczynów.

    No nie mieli prawa.
    Przez to ze przegieli palke, to tan "wychowawca" z Redy uczacy ich
    kultury tylko utwierdzi sie w przekonaniu, ze robi dobrze.

    --
    Karolek

  • 13. Data: 2010-12-09 10:40:54
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Kuba (aka cita)* w wiadomości news:idq707$9qv$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4d00977b$1@news.home.net.pl...
    > ale co do tego ma firma ochroniarska. Panowie już w niej nie pracują, Ci
    > ludzie to nie jacys wlasciciele, a szeregowi pracownicy. Komu i dlaczego
    > z firmy ochroniarskiej ma zależec na tym, zeby wykorzystywać swoje
    > układy dla dwóćh dupków, ktorzy dali ciała?

    Jak firma wie że nie zamiecie tego pod dywan to tak, ale w przypadku mniej
    nagłośnionym lub mniej medialnym wielokroć się pewnie okazuje, że pracownicy
    firmy nic złego nie zrobili. Co prawda już nie pracują w tej firmie bo
    odeszli tuż po zdarzeniu ale to nie miało żadnego związku. Może to i
    patologia, ale niestety tak bywa, ale tu głowy już poleciały to i wyrok
    będzie :)

    Pozdr

  • 14. Data: 2010-12-09 10:44:00
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > No nie mieli prawa.
    > Przez to ze przegieli palke, to tan "wychowawca" z Redy uczacy ich kultury
    > tylko utwierdzi sie w przekonaniu, ze robi dobrze.

    n iestety, ale to już inna inszość.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 15. Data: 2010-12-09 10:45:15
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Karolek" <> napisał w wiadomości ...

    > No nie mieli prawa.
    > Przez to ze przegieli palke, to tan "wychowawca" z Redy uczacy ich kultury
    > tylko utwierdzi sie w przekonaniu, ze robi dobrze.

    a co zrobił źle jadąc 50 km/h drogą po której tyle wolno max jechać????

  • 16. Data: 2010-12-09 10:49:11
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 9 Dec 2010 10:45:15 +0100, Tadeusz napisał(a):

    > a co zrobił źle jadąc 50 km/h drogą po której tyle wolno max jechać????

    Blokował ruch i stwarzał zagrożenie. Nie wiesz, że kapelusznicza jazda jest
    najczęstszą przyczyną wypadków w Polsce. Zaraz po ABS i przednim napędzie
    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 17. Data: 2010-12-09 10:56:05
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *J_K_K* w wiadomości news:idq8hn$qc6$1@speranza.aioe.org napisał(a):
    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak jest zielone, a auto przed Tobą nie jedzie,
    > to stoisz cierpliwie i bezczynnie dalej ?

    Wystarczy dać 2-3s na reakcje, potem można raz króciutko zatrąbić i dalsze
    czynności są zbędne bo auto rusza. Jeśli nie to trąbienie nie pomoże,
    prawda? :)

    Pozdr

  • 18. Data: 2010-12-09 10:57:52
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-12-09 10:45, Tadeusz pisze:

    > a co zrobił źle jadąc 50 km/h drogą po której tyle wolno max jechać????

    A ty na poważnie taki naiwny jesteś, że wierzysz w to, co teraz
    opowiada? Zapewne nie 50, a 10 km/h i to po gwałtownym hamowaniu. No -
    ale tego na kamerę nikt nie nagrał ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 19. Data: 2010-12-09 11:06:30
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > Co prawda już nie pracują w tej firmie bo odeszli tuż po zdarzeniu ale to
    > nie miało żadnego związku.

    ale co nie mialo zwiazku?
    To, ze nie pracują z ze zdarzeniem?

    Litości..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 20. Data: 2010-12-09 11:09:12
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a co zrobił źle jadąc 50 km/h drogą po której tyle wolno max jechać????

    a skąd wiesz co robił i z jaką prędkością jechał?
    Wcale by mnie nie zdziwiło, gdyby sie okazlo, ze faktycznie zajechał im
    droge (w koncu na skrzyżowaniu był za nimi, a później nagle jechał przed
    nimi).
    Ja to widze tak. Koles furiat, trąbił bez sensu na skrzyżowaniu, za
    skrzyżowaniem wyprzedził ich zajeżdzając im droge i dając po hamulcach.
    Później jechał pewnie 20-30km/h max a moze wolniej, robiąc z siebie debila.

    Jakkolwiek podkreslam, ze ochroniarze nie mieli prawa ani używac rąk, ani
    broni, ani jechać za nim do domu... ale koleś napewno przyczynił sie do ich
    furii..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl