    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Uwaga -- rozdaję pienišdze, ktore daje mi Era!
    Date: Fri, 06 May 2011 22:54:55 +0200

    W dniu 2011-05-05 19:06, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    > Taki duzy a taki glupi i czytac nie umie :-)
    >
    > mBank daje do 50 minut. Widzisz roznice ?
    >
    > 10 minut jest za wydanie kartami kredytowymi 500zl.
    > 20 minut jak wydasz ponad 1500zl, a 30 za ponad 3000 zl.
    >
    > W innych bankach za wydatki dostaniesz 1-3% zwrotu, czyli 5-15zl od tych
    > 500.
    >
    > 10minut jest za kazda rate splaty kredytu gotowkowego w terminie. Oraz
    > samochodowego.

    LOL - to jest to dobrodziejstwo banku :) Też mi w kółko wisi te 50
    minut :) Nie mam kredytu gotówkowego, samochodowego ani hipotecznego.

    Zresztą a propos tej uczciwości mBanku - właśnie robią super akcję
    marketingową i naciągają na potęgę ludzi na różne ubezpieczenia płatne
    miesięcznie:
    <cite>
    Zadzwonila dzis do mnie szybkomówiąca pani, grzecznie mnie poinformowała
    o nagrywaniu rozmowy po czym mówi do mnie że :
    - Prosze Pana! Wlasnie aktywuje na pana koncie ochronę 24 bla bla, nie
    podejmuje pan ŻADNEGO ryzyka blabla bla.
    Po minucie paplaniny przerwalem pani i pytam sie ile to kosztuje. Pani
    na to ze jedyne 25 zl na miesiac.
    No to ja na to ze kategorycznie żądam by natychmiast zdezaktywować tą
    usługę i żadnych innych nie aktywować.
    Na to pani mi mowi ze wobec tego jako, ze jestem dobrym klientem to ona
    OBNIŻA mi cene do 9,99 zl !
    Noż karramba, taki świetny jestem a ona ma taką władze,że może o ponad
    100% obniżkę mi zaproponować (jak później doczytałem, to po prostu
    zamiast namawiać mnie na pakiet permium czy jakiś tam gold, zaoferowala
    mi pakiet standard za 9,99 (czy tez podobnie)).
    3x, jeszcze podkreśliłem że żądam dezaktywacji i nigdy żadnej zgody nie
    dawałem. Pani, jeszcze kilka razy próbowała mi wytłumaczyć, że przecież
    nie ma żadnego ryzyka! Czemu ja jestem taki oporny,przecież to wspaniała
    okazja! Telemarkiet sie z nich zrobił psia mać.

    Ciekaw jestem co by było gdyby ktoś nie powiedział wyraźnie, że jeśli
    faktycznie coś zostało aktywowane to chce by to zdezaktywować. Czy
    standardowe "nie dziękuje" przy tak poprowadzonej rozmowie wystarczy?
    </cite>

    Dziś dostałem podobną ofertę - za jedną usługę (jakiś assistance 24h)
    za 25zł, nie, to medyczna za 15 i rabat na tę pierwszę, później
    pakiet 3 ze specjalistami niedzielnymi od komputerów - rozumiem, że
    pan aktywuje tę usługę...

    O słodka naiwności...