  • Data: 2010-09-08 22:05:40
    Temat: Re: Uwaga przy przechodzeniu na nowa oferte bonusowa w Play
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08-09-2010 o 23:50:06 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisa? w wiadomo?ci
    > Dnia 08-09-2010 o 22:22:30 Grzexs <g...@g...pxl> napisa?(a):

    > Logiczne.
    > Sporo ludzi korzystalo ze Stanu Darmiowego, doladowujac regularni ekonto,
    > przez co kumulowaly sie pakiety, w pewnym momencie mogli oni doladowywac
    > konto tylko na minimalne kwoty dla przedluzenia tychze pakietow i pomimo
    > likwidacji stanu darmowego dzwoniliby za darmo, a strumien wplywajacej
    > kasy
    > bylby mnijszy.
    > "Zdoic" tak po prostu odgornie tych pakieow by nie wypadalo, wiec
> [...]

    Normalnie straciłem wiarę w ludzi i w dobre jutro, przez Ciebie. Naprawdę
    przecież świat nie spłynął rynsztokiem, całkowicie.

    Ja tam myślę, że to dalej nielogiczne, dlaczego? Bo proporcja między
    korzyściami które wymieniłeś a pompowaniem kasy w rynek, jest IMO zbyt
    duża. Wiadomo, każdy grosz w wielkiej skali i każda taka akcja to jest
    bardzo duży zastrzyk. Myślisz, że naprawdę tak nikczemnie sobie
    wykombinowali kombinatorzy? A np z drugiej strony pchają każdemu "żywą
    gotówę" 60zł do kieszeni, kto się przeniesie. Jakieś takie skrajności dla
    mnie.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?