  • 221. Data: 2011-12-20 09:58:36
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-19 20:12, jerzu pisze:

    > Masz problemy z czytaniem?

    Twoich rewelacji na pewno.

    A.

  • 222. Data: 2011-12-20 10:00:55
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-19 20:00, jerzu pisze:

    > Ale wizerunek nie jest publikowany. Twarz zasłonięta, głos zmieniony.

    A dlaczego akurat twarz? A może wystarczy zasłonić nogi, albo dupę a
    może ucho. Dlaczego akurat twarz? Masz jakąś ustawę gdzie jest napisane,
    że wizerunek to twarz?

    A.

  • 223. Data: 2011-12-20 10:06:48
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-19 20:44, J.F. pisze:

    > A filmowania do Giodo zglosic nie mozna ?

    Kiedyś rozmawiałem z prawnikiem specjalizującym się w ustawie o ochronie
    danych osobistych. W tym przypadku podpada to pod nielegalne gromadzenie
    danych osobowych to raz, a dwa dane osobowe muszą być w określony sposób
    przechowywane. Co dokładnie reguluje ustawa.

    Czyli jeżeli chcesz coś zgłaszać do giodo to raczej tą nielegalną bazę
    danych. Kary tu nawet nie są problemem, gorsza było by zblokowanie
    działania firmy, bowiem na czas procesu wszystko by musiało być
    zabezpieczone.

    Oczywiście w praktyce nikt tego nie zrobi, wspomniana ustawa jest dość
    młoda, sądy w ogóle nie wiedzą jak postępować a do tego zbyt duża kasa
    wchodzi w grę.

    A.

  • 224. Data: 2011-12-20 10:16:53
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-19 18:57, DoQ pisze:

    > Jak śmiesz wątpić w tutejszą palestrę??

    Pamiętaj, podstawa to dawać sobą pomiatać. A każdy kto ma wątpliwości to
    pieniacz. A jeżeli jeszcze zna swoje prawa to już w ogóle dramat.

    A.

  • 225. Data: 2011-12-20 10:24:44
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-19 17:48, to pisze:
    > begin kamil

    > Raczej nie chce im się kopać z koniem, bo wiadomo, jak to w Polsce
    > wygląda.

    Weź pod uwagę, że często w programie jest tak, że koleś siedzi w
    samochodzie a kamera tylko pokazuje auto z zewnątrz i w ogóle nie zbliża
    się do okna. Wszystko obsługuje policjant a kierowca w ogóle nie pojawia
    się w kadrze.

    Ciekawe co decyduje, że jedni muszą iść do samochodu policji wysłuchać
    głupawych tekstów. A inni pozostają w swoich nie są nagrywani i wszystko
    załatwia policjant.

    Odpowiedź jest prosta, jedni znają swoje prawa i każą im spierdalać,
    inni pokroju kamilków ochoczo robią z siebie głupków nabijając
    oglądalność równie głupawemu programowi, ku uciesze równie głupawej
    gawiedzi.

    A.

  • 226. Data: 2011-12-20 10:25:35
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > Szczególnie w oczach ich samych.

    Ty też do PMS należysz. :> Ale tak poważnie, to naprawdę tak jest, tutaj
    ludzie znają z grubsza język polski, potrafią się wypowiedzieć, choćby
    głupio, ale zawsze. Potrafią prowadzić wielowątkową dyskusję. Trzeba się
    trochę wysilić, żeby znaleźć tu jakiś fajny, głupi tekst do
    powtarzania. ;-)

    Na większości motofor poziom debilizmu jest tak zastraszający, że wysilić
    trzeba się raczej po to, żeby znaleźć jakąś sensowną wypowiedź, a -- co
    gorsza -- całej reszty nie można wyśmiać, bo jednym z debili jest zwykle
    któryś z moderatorów (albo wszyscy :>).

    O. Tak to jest.

  • 227. Data: 2011-12-20 10:28:48
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > filmować? Znajomi (pracodawcy) mogą rozpoznać kierowcę po innych
    > elementach niż te, które zostały zakamuflowane (głos, rejestracja).

    Był bohaterem w swoim bolidzie, póki go nie namierzyli? Odwaga z niego
    zeszła?
    Ja uważam, ze pyskujących powinni pokazywać.
    Część złapanych zasługuje na napiętnowanie., a nie na ochronę wizerunku.

  • 228. Data: 2011-12-20 10:30:17
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-19 17:43, kamil pisze:

    > Sądzisz, że przez kilka late emisji tego programu, żaden nie pozwał jego
    > twórców, jeśli to co robią jest niezgodne z prawem? Będziesz więc
    > łaskawy podesłać link do choćby jednego takiego przypadku zakończonego
    > wygraną poszkodowanego kierowcy?

    A Ty co pogięło Cię? Potrzebujesz linka i ja ma Ci go szukać?

    Jeżeli wolisz uważać, że nie masz żadnych praw to sobie tak uważaj, mnie
    od tego ani nie ubędzie ani przybędzie. To jest Twój prywatny problem.

    A.

  • 229. Data: 2011-12-20 10:36:39
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-19 18:29, DoQ pisze:

    > To co się ładujesz między wódkę a zakąskę?

    Wygląda na to, że nie tylko nie kontrolujesz co piszesz ale również z
    kim piszesz. Pewnie nawet nie wiesz w jakim wątku się wypowiadasz.

    A.

  • 230. Data: 2011-12-20 11:01:53
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-20 02:22:47 +0000, kamil <k...@s...com> said:

    > Zastanowił bym się raczej, co on w tych sądach wygrywa w liczbie mnogiej.

    Stawiam, że sprawy, które tam miał.
    I nie, że chodził tam wygrywać sobie sprawy, ale w sytuacji, gdy
    chciano go karać za coś, czego był pewien, że nie uczynił, lub ukaranie
    było bezprawne - szedł, walczył o swoje i wygrywał.
    Wystarczą dwie takie sprawy, by można było napisać tak, jak napisał.
    :-)

    > Ja jeszcze przyjemności w żadnym być nie miałem

    Bo w tym nie ma przyjemności, jak w każdym przypadku brania udziału w
    czymś obcym i odmiennym od powszechnego wyobrażenia.
    (najczęściej ukutego z lektury amerykańskich filmów fabularnych,
    branych za dokumentalne...)

    > nie kojarzę w tej chwili żadnego znajomego ani nikogo z rodziny, kto
    > włóczył by się po sądach i wygrywał z częstotliwością zasługującą na
    > chwalenie się tym publicznie

    Rodziny się nie wybiera.
    ;-)))

    > O tak, bo kto nie z nami, ten przeciwko nam, Partii i plugawy kolaborator.

    Zdefiniuj "nami", bo nie wiem, czy mam włożyć buty i dołączyć do
    pochodu, czy też wręcz przeciwnie, rozsiąść się przy porannej kawie.
    :-)

    --
    Bydlę