  • 231. Data: 2011-12-20 11:26:28
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-12-2011 10:16, Arek pisze:
    > Pamiętaj, podstawa to dawać sobą pomiatać. A każdy kto ma wątpliwości to
    > pieniacz. A jeżeli jeszcze zna swoje prawa to już w ogóle dramat.

    Tak tak. Nie ma to jak robić siebie głupka w trybie Bóg Honor Ojczyzna.

    --
    Paweł

  • 232. Data: 2011-12-20 11:28:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-12-2011 10:36, Arek pisze:
    > Wygląda na to, że nie tylko nie kontrolujesz co piszesz ale również z
    > kim piszesz. Pewnie nawet nie wiesz w jakim wątku się wypowiadasz.

    Występujesz jednocześnie jako BQB i Arek? Jakieś rozdwojenie osobowości?
    Co na to twój lekarz?

    --
    Paweł

  • 233. Data: 2011-12-20 11:32:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-12-2011 10:00, Arek pisze:
    > A dlaczego akurat twarz? A może wystarczy zasłonić nogi, albo dupę a

    Mówiłem.

    --
    Paweł

  • 234. Data: 2011-12-20 11:32:52
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/12/2011 10:01, Bydlę wrote:

    > Stawiam, że sprawy, które tam miał.
    > I nie, że chodził tam wygrywać sobie sprawy, ale w sytuacji, gdy chciano
    > go karać za coś, czego był pewien, że nie uczynił, lub ukaranie było
    > bezprawne - szedł, walczył o swoje i wygrywał.
    > Wystarczą dwie takie sprawy, by można było napisać tak, jak napisał.
    > :-)

    Stawiam-szmawiam, daj się chłopu wypowiedzieć!

    > Rodziny się nie wybiera.
    > ;-)))

    A to prawda, trafi się czasem taki wujek co po sądach ciągle łazi i co
    zrobić. Chyba, że przestać zapraszać po prostu. ;)

    > Zdefiniuj "nami", bo nie wiem, czy mam włożyć buty i dołączyć do
    > pochodu, czy też wręcz przeciwnie, rozsiąść się przy porannej kawie.
    > :-)

    Jak na razie Adama i jego prawnika z własnego nadania - Ciebie. p)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 235. Data: 2011-12-20 11:33:18
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Tak tak. Nie ma to jak robić siebie głupka w trybie Bóg Honor Ojczyzna.

    Ja tam wolę dostawać pouczenia niż mandaty i punkty... ale każdy ma swój
    gust. :)

  • 236. Data: 2011-12-20 11:34:25
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/12/2011 08:57, Arek wrote:

    > Tu masz pełna rację, coś Ci się wydawało. I sam nie wiesz o czym
    > piszesz. Ale w Twoim przypadku żadna nowość.

    Opcja 1 - Jedź tam, daj się nagrać, wróć z konkretnym odszkodowaniem.

    Opcja 2 - podaj przykład kilku wygranych procesów poszkodowanych w ten
    sposób.

    Opcja 3 - przestań robić z siebie obrońcę ciemiężonych i idiotę w jednej
    osobie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 237. Data: 2011-12-20 11:37:47
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/12/2011 09:25, to wrote:
    > begin kamil

    > Ty też do PMS należysz. :> Ale tak poważnie, to naprawdę tak jest, tutaj
    > ludzie znają z grubsza język polski, potrafią się wypowiedzieć, choćby
    > głupio, ale zawsze. Potrafią prowadzić wielowątkową dyskusję. Trzeba się
    > trochę wysilić, żeby znaleźć tu jakiś fajny, głupi tekst do
    > powtarzania. ;-)

    Ja tu jestem, żeby popatrzeć na ciekawe gatunki. Coś jak zoo, tylko że
    za darmo i nie muszę do centrum jechać. :-)

    Ale w sprawie for się zgadzam, zajrzałem raz na pewne forum
    motoryzacyjne, nie dość że w samej nazwie "Foróm miuośnikuw kalibry"
    było kilka błędów, to jeszcze nikt nie potrafił wielowątkowej dyskusji
    prowadzić, gubili się po jednym zacytowaniu. A tutaj proszę - pełna
    kultura, żadnych off-topiców, żadnego spamu, nikt nikogo nie obraża.
    Gdyby ustawić w rzędzie, kazać się wypiąć i opuścić spodnie, blask
    bijący z takiej grupy przyćmi ten ze świebodzińskiego pomnika!

    > Na większości motofor poziom debilizmu jest tak zastraszający, że wysilić
    > trzeba się raczej po to, żeby znaleźć jakąś sensowną wypowiedź, a -- co
    > gorsza -- całej reszty nie można wyśmiać, bo jednym z debili jest zwykle
    > któryś z moderatorów (albo wszyscy :>).

    Na szczęście elyty PMSowej to nie dotyczy. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 238. Data: 2011-12-20 11:38:15
    Od: to <t...@x...abc>

    begin jerzu

    > Ale wizerunek nie jest publikowany. Twarz zasłonięta, głos zmieniony.

    Nie ma to żadnego umocowania w prawie. W zasadzie to publikujący w takiej
    sytuacji bierze na siebie ryzyko. Jeśli ktoś, pomimo zasłonięcia twarzy,
    zostałby rozpoznany, to publikujący powinien mieć ciepło. Niestety w
    naszym państwie pseudoprawa zazwyczaj nie ma.

  • 239. Data: 2011-12-20 11:40:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/12/2011 09:30, Arek wrote:

    > A Ty co pogięło Cię? Potrzebujesz linka i ja ma Ci go szukać?

    Z reguły teza wymaga poparcia źródłami i wynikami eksperymentów, mam za
    ciebie pracę domową odrabiać?

    > Jeżeli wolisz uważać, że nie masz żadnych praw to sobie tak uważaj, mnie
    > od tego ani nie ubędzie ani przybędzie. To jest Twój prywatny problem.

    Ależ mam prawa, jednym z nich jest wymagać od interlokutorów poparcia
    czymś ich argumentów, albo uznanie za imaginacje chorego umysłu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 240. Data: 2011-12-20 11:50:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-12-2011 11:33, to pisze:
    > Ja tam wolę dostawać pouczenia niż mandaty i punkty... ale każdy ma swój
    > gust. :)

    Ja wolę niczego nie dostawać :)
    Natomiast w oczywistych przypadkach "obrona własnych praw" to typowe
    robienie z siebie idioty typu: "błagam, zarabiam 999PLN/mies" czy "bo
    szef mi kazał ekspresowo marchew zawieźć albo "SPOTKAMY SIĘ W SĄDZIE!!".

    --
    Paweł