  • Data: 2011-12-19 15:32:19
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-19, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

    > po chuj to ma krasnal brode :P

    Nie brode, tylko po chuj w wodzie stoi. Gwoli scislosci ;-)

    > pyta, bo taką ma maniere. Nie ma tego w procedurze, ale też nie robi tym
    > pytaniem żadnej krzywdy. To tak, jakby facet mówił:
    > "dzien dobry, kurka wodna, st.post. Kowalski, kurka wodna, powodem
    > zatrzymania jest przekroczenie prędkości, kurka wodna. Będzie madat w
    > wysokości 500zł i 10pkt karnych, czy przyjmuje Pan, kurka wodna, mandat?"
    >
    > Tego też w procedurze nie ma i co z tego?

    Maniery niech zostawi w domu a gadke zaczyna od przedstawienia sie i
    powodu zatrzymania.

    > Może i idiotyczne, ale dla mnie zawsze było zbawienne w skutkach.

    Dales sie wydymac ;-) U mnie sie konczylo oddaniem dokumentow i zyczeniu
    szerokiej drogi. Szybciej zlapie drugiego niz sprawdzi moje dane i
    wypisze mandat.

    > Znów nie wiem o co "walczysz" bo może coś mi umyka.

    Tu sie dyskutuje nie walczy ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200