  • Data: 2011-05-22 15:23:46
    Temat: Re: Uwaga na z?odziejskie PLAY
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć J.F. !

    W sobotę, 21 maja 2011, o godz. 10:28:27, napisałeś na temat: "Uwaga na
    z?odziejskie PLAY"
    J.F. j...@p...onet.pl, news:hdtet69jpvqlibj27s8jcnp47s32dtatj7@4ax.com

    > A ja widze http://sms.wp.pl/
    > Kazda gra wymaga oplaty przez 7555.

    > Teraz tylko pytanie co im sie pomylilo.

    Taki przypadek z tymi grami był opisywany w TV.
    Facet reklamował i nic to nie dawało.

    W salonie (Play na 90%) jego telefon z wyciągniętą kartą SIM i baterią
    został zamknięty w sejfie.
    Opłata za wysłane SMSy (chyba za kody do gry w Necie On-line) była nadal
    pobierana.
    Ponowna reklamacja i oświadczenie pracownika salonu nic nie pomogły.
    Nie wiem jak się to skończyło ale facet nie odpuszczał.

    --
    Hej!

    - Wszystkie grzyby są jadalne ale niektóre tylko jeden raz -