  • Data: 2011-05-22 21:16:56
    Temat: Re: Uwaga na złodziejskie PLAY
    Od: " " <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dylon <d...@u...pl> napisał(a):

    > Witajcie.
    >
    > Piszę ten post aby przestrzec Was przed złodziejska firmą PLAY.
    >
    > Niecały miesiąc temu OTRZYMAŁĘM 3 sms-y z numeru 7555.
    > System play naliczył mi opłatę za nie w wysokości 6,15zl/szt wmawiając
    > mi, że to ja je wysłałem.
    >
    > Pierwsze trzy zgłoszenia reklamacyjne zostały od razu odparte z powodu,
    > że to niby ja je wysłałem, a ostatnie po trzech tygodniach oczekiwania,
    > teĹź odrzucili.
    >
    > Oczywiście nikt nie raczył przeczytać chhyba mojego zgłoszenia gdzie
    > wyraźnie pisałem że ja te smsy otrzymałem oraz że mogę z telefonem
> [...]

    Witaj Dylon !

    To ja jako pierwszy napisałem na grupie i kilku forach (21 Lip 2010), że
    zostałem oszukany na 6,1zl - ale nie o kase chodzi ale o zasade, raz
    oszukali, mogą zrobić to kolejny raz.
    Oczywiście moich reklamacji nie uznali, pisałem kilka odwołań, w koncu
    przestali odpowiadać....
    Ciekaw jestem miny wszystkich niedowiarków z 21 listopada 2010, którzy nie
    mogli uwierzyć w to co wówczas pisałem... przecież to musiałem być ja,
    niemożliwe, pewnie wirus, bt, dziecko, sąsiad, kolega z pracy ehehhee
    a jednak ! nie jestem sam...

    Pozdrawiam i uprzedzam - nie wygrasz... oni gown* sprawdzą, to nie jest w ich
    interesie a szkoda, jakiś pajac ma system i trzepie $$$