eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaUwaga na podrabiany akumulator samochodowy!Re: Uwaga na podrabiany akumulator samochodowy!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!op
    al.futuro.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.ne
    ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "ukaniu" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <k8ctpg$6qt$1@node1.news.atman.pl>
    <50aa0db3$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <k8da25$n1u$1@node2.news.atman.pl>
    <50aa32e3$0$1318$65785112@news.neostrada.pl>
    <k8dk0o$u1r$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Uwaga na podrabiany akumulator samochodowy!
    Date: Mon, 19 Nov 2012 20:29:50 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 28
    Message-ID: <50aa88ad$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.180.43.74.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    X-Trace: 1353353390 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26703 178.180.43.74:3514
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:638317
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:k8dk0o$u1r$1@node1.news.atman.pl...
    >> Niech ten akumulator popracuje kilka tygodni. Naładuj go od rozładowanego
    >> wtłaczając do niego 120-130% ładunku z pojemności, jak się robi ciepły to
    >> być może prąd jest za duży.
    >
    > OK.
    > Więc na kontynuację wątku zapraszam za kilka tygodni :-)
    > Niemniej nie ma mowy żebym zabrał się za naśladowanie procesu zwanego
    > formowaniem, takim jak w aku niklowych. Nie chce mi się tyle bawić.

    Powinna wystarczyć praca w samochodzie. Bo to jego naturalne środowisko.

    > Jak znajdę ten rezystor, to jeszcze raz zmierzę, uprzednio doprowadzając
    > do "przeładowania" aku. Coś mi mówi, że znacząco wyniku nie poprawię.

    120-130% ładunku to jest dopiero - naładowanie akumulatora - z uwagi na
    sprawność procesu.
    Jak chesz wyciągać sensowne wnioski i mówić o wadach to trzeba przeprowadzić
    zgodne z normami pomiary, prądy, temperatury itd.
    Być może jest to faktycznie jakiś szajs ale po tych obserwacjach ja nie mam
    100% pewności. Tu trzeba by Gmyza ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: