  • Data: 2011-05-30 18:01:29
    Temat: Re: Uwaga na Vectre [przynajmniej w W-wie]
    Od: Andrzej Banach <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-30 19:30, Maciej Bebenek pisze:

    > Ale dalej nie wiem, co z tym BGP na neostradzie czy łączu w kablowce...

    Jak to co? Spinasz taka neostrade z docsisowym laczem i masz mega
    niezawodne lacze "BIZNESOWE". Do tego swoja adresacja PI, paredziesiat
    szaf i Atmanowa serwerownia sie chowa. Do tego swoj wiatrak jako
    dostawca "pradu" i biznes jak ta lala :P

    Wiem wiem, ale jak temat z dupy to i odpowiedzi "na poziomie" :P Nie
    robmy juz dalej smietnika z polip'a :) Za porzadny na to jest.

    pozdrawiam
    --
    Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
    Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno