  • 11. Data: 2011-07-31 15:58:21
    Temat: Re: Uwaga na Foto-net.pl !
    Od: "wespa" <e...@g...pl>

    Chyba jesteś z tego sklepu ! Nikt nie moze mi narzucuć ubezpieczenia ! A
    niektóre sklepy to narzucają, bo mają z tego profity z banku !

  • 12. Data: 2011-07-31 21:38:10
    Od: Piratee <p...@g...pl>

    W dniu 2011-07-31 17:58, wespa pisze:
    > Chyba jeste? z tego sklepu ! Nikt nie moze mi narzucu? ubezpieczenia ! A
    > niekt?re sklepy to narzucaj?, bo maj? z tego profity z banku !

    Nie nie jestem z tego sklepu ani żadnego innego.
    Po prostu znajoma pisała kiedyś takie raty ;]
    I wiem jak to się kręci;]

    Pozdrowienia
    piratee

  • 13. Data: 2011-08-02 13:35:08
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-31 17:58:21 +0200, "wespa" <e...@g...pl> said:

    > Chyba jesteś z tego sklepu ! Nikt nie moze mi narzucuć ubezpieczenia ! A
    > niektóre sklepy to narzucają, bo mają z tego profity z banku !

    To u nich nie kupuj i przestań się mazać.

    de Fresz

  • 14. Data: 2011-08-02 19:11:47
    Od: Piratee <p...@g...pl>

    W dniu 2011-08-02 15:35, de Fresz pisze:

    > To u nich nie kupuj i przestań się mazać.

    nie mażę stwierdzam fakt ;]

    Pozdrowienia
    piratee

  • 15. Data: 2011-08-02 20:02:07
    Od: Gregy_76 <g...@w...pl>

    W dniu 2011-07-31 17:58, wespa pisze:
    > Chyba jeste? z tego sklepu ! Nikt nie moze mi narzucu? ubezpieczenia ! A
    > niekt?re sklepy to narzucaj?, bo maj? z tego profity z banku !

    Raczej to sklep ponosi koszty kredytu, jak klient nie weźmie ubezpieczenia.
    Jak sklep ma to wliczone w cenę to chętnie godzi się na rezygnację z
    ubezpieczenia, a jak cena jest wyśrubowana to koszt kredytu może zjeść
    marżę sprzedawcy.
    Bank na pewno nie daje kasy charytatywnie.
    Jak nie będzie ubezpieczenia to haracz ściągnie od sprzedawcy.