  • 31. Data: 2009-02-23 17:42:06
    Temat: Re: Uwaga mina - GSXR 750 - Białystok
    Od: Arni <a...@n...spam>

    RadoslawF pisze:

    > Jeśli chciałbym dyskutować z osobą a nie jej poglądami to owszem.
    > Osoby nie znam a wyraziłem zdanie na temat poglądów.

    strzeliłes sobie w stope posądzając Watsona o handlowanie sprzetami. To
    wszystko

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 32. Data: 2009-02-23 17:46:34
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-02-23 18:42, Użytkownik Arni napisał:

    > strzeliłes sobie w stope posądzając Watsona o handlowanie sprzetami. To
    > wszystko

    Może i strzeliłem. Ale to chyba normalne posądzenie jeśli ktoś stawia
    znak równości między sprzedającym oszustem a kupującym szukającym
    tańszej okazji.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2009-02-23 17:47:18
    Od: m...@g...com

    On Feb 23, 5:42 pm, Arni <a...@n...spam> wrote:

    > strzeliłes sobie w stope posądzając Watsona o handlowanie sprzetami. To
    > wszystko

    Czyli ze handlowanie sprzetami to przestepstwo jakies?

  • 34. Data: 2009-02-23 18:06:31
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości

> [...]
    > archiwum. Mysle ze jak ktos wlazi w jakies nowe towarzystwo to powinien
    > sobie dac troche czasu na poznanie ludzi i zwyczajow. Ale niektorzy wolą

    uhm. Arni a zapomniałes juz moje wielkie wejscie? Fakt ilestamlat temu ale..

    Kazdemu trzeba dac szanse

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 35. Data: 2009-02-23 20:16:18
    Od: Sil <m...@g...wytnijto.pl>

    On 2/23/09 6:15 PM, Arni wrote:
    jakies nowe towarzystwo to powinien
    > sobie dac troche czasu na poznanie ludzi i zwyczajow. Ale niektorzy wolą
    > pojechac z grubej rury i trafic w płot.

    fakt elita
    zejdz na ziemie
    albo wbij se szpilke w tyłek

    sil :)

  • 36. Data: 2009-02-23 20:49:41
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Easy pisze:

    > uhm. Arni a zapomniałes juz moje wielkie wejscie? Fakt ilestamlat temu
    > ale..

    tego sie nie da zapomniec :) Ode mnie pierwszego dostałas zjebke :)
    22.03.2000, łza sie w oku kreci.
    A potem okazalem sie nie byc taki zły, prawda? :)

    > Kazdemu trzeba dac szanse

    ja mu nie odbieram tylko niech nie brnie w to dalej

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 37. Data: 2009-02-23 20:53:29
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    > tego sie nie da zapomniec :) Ode mnie pierwszego dostałas zjebke :)
    > 22.03.2000, łza sie w oku kreci.
    > A potem okazalem sie nie byc taki zły, prawda? :)
    nawzajem? heheh ło jessso, ile to sie działo.. ile km przez te lata, ile
    piw, ile łez... a

    > ja mu nie odbieram tylko niech nie brnie w to dalej
    :)

  • 38. Data: 2009-02-23 20:55:43
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Sil pisze:
    > jakies nowe towarzystwo to powinien
    >>

    > fakt elita
    > zejdz na ziemie
    > albo wbij se szpilke w tyłek

    to moze Ty sie wystrzel w kosmos? nie elita tylko zwykle zasady, nawet
    nie tyle dobrego wychowania co praktyczne

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 39. Data: 2009-02-23 23:07:36
    Od: marider <m...@g...pl>

    Watson pisze:
    > Jakość kosztuje. Sprzetów nie sprowadza sie bo TAM jest tylko tańszy.
    > On TAM musi być wyraźnie tańszy. Pozdrawiam wszystkich CWANIAKÓW.
    >

    > PS. Musze prosciej to napisac?

    Masz racje. Jednak w Polsce malo kto rozumie ze nawet TAM za darmo tez
    nikt dobrego motocykla nie odda a juz na pewno nie sprzeda go za grosze
    zeby jakis Polaczek mogl sobie na nim zbic kokosy w Polsce a kto go tu
    kupi i w jakim stanie to juz niewazne. Byle jezdzilo.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 40. Data: 2009-02-23 23:10:47
    Od: marider <m...@g...pl>

    RadoslawF pisze:
    > Może i strzeliłem. Ale to chyba normalne posądzenie jeśli ktoś stawia
    > znak równości między sprzedającym oszustem a kupującym szukającym
    > tańszej okazji.
    >
    > Pozdrawiam

    Ja mowie prosto zeby dotarlo nawet do zakutej paly (a tacy sie czesto
    trafiaja), nie zawracaj mi d... smiesznymi propozycjami w stylu "dam 10"
    i idz kup sobie nowy motocykl w salonie. Poczujesz roznice :)

    Pzdr