  • 41. Data: 2009-02-24 07:14:04
    Temat: Re: Uwaga mina - GSXR 750 - Białystok
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-02-24 00:10, Użytkownik marider napisał:

    > Ja mowie prosto zeby dotarlo nawet do zakutej paly (a tacy sie czesto
    > trafiaja), nie zawracaj mi d... smiesznymi propozycjami w stylu "dam 10"
    > i idz kup sobie nowy motocykl w salonie. Poczujesz roznice :)

    Jak widzę kolejny nie handlujący.
    "Uderz w stół a nożyce się odezwą."
    :-)

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2009-02-24 07:31:30
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak widzę kolejny nie handlujący.
    > "Uderz w stół a nożyce się odezwą."

    No a Ty tak trollujesz na wszystkich grupach.
    Marider sprzedaje _swoj_ motocykl.
    Tylko.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 43. Data: 2009-02-24 10:37:03
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-02-24 08:31, Użytkownik BartekGSXF napisał:

    > No a Ty tak trollujesz na wszystkich grupach.
    > Marider sprzedaje _swoj_ motocykl.
    > Tylko.

    Ja nie troluje ja wyrażam swoją opinię na temat stawiania równości
    między kupującym szukającym okazji a sprzedającym który w oczywisty
    sposób chce oszukać potencjalnego nabywcę.
    Tylko jak widać nie każdy chce lub potrafi to zrozumieć.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2009-02-24 10:44:21
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

> [...]
    > sposób chce oszukać potencjalnego nabywcę.
    > Tylko jak widać nie każdy chce lub potrafi to zrozumieć.

    Wierzysz w takie okazje, ze moto w stanie ok kupisz za polowe rynkowej
    wartosci? Na co liczy kupujacy, ktory mysli, ze jak taniej to lepiej?
    W tym sensie Watson ma racje, szkoda, ze tego nie rozumiesz.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 45. Data: 2009-02-24 11:05:06
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 24.02.2009 RadoslawF <r...@g...pl> napisał/a:

    > Ja nie troluje ja wyrażam swoją opinię [...]

    :)))

    --
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=bynajmniej
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=przynajmniej

  • 46. Data: 2009-02-24 12:56:30
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-02-24 11:44, Użytkownik BartekGSXF napisał:

    > Wierzysz w takie okazje, ze moto w stanie ok kupisz za polowe rynkowej
    > wartosci? Na co liczy kupujacy, ktory mysli, ze jak taniej to lepiej?
    > W tym sensie Watson ma racje, szkoda, ze tego nie rozumiesz.

    "Kupujacy cwaniak bo chce kupic prawie nówke za 50% ceny salonowej."
    "Prawie nówka" to jednak nie jest nówka a 50% ceny salonowej
    nie oznacza 50% ceny rynkowej. Ja to rozumiem, myślę że i Watson
    to rozumie, nie rozumie tego natomiast kilku nerwowych którzy
    właśnie rzucili sie bronić kolegi.

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2009-02-24 13:30:58
    Od: Arni <a...@n...spam>

    RadoslawF pisze:

> [...]
    > nie oznacza 50% ceny rynkowej. Ja to rozumiem, myślę że i Watson
    > to rozumie, nie rozumie tego natomiast kilku nerwowych którzy

    nic nie rozumiesz. Jesli wchodzisz tu i piszesz ze handlarz = oszust i
    zarzucasz to Watsonowi ktorego nie znasz to my go bronimy. Zupelnie nie
    odnosze sie co całosci prezentowanych przez Ciebie pogladów. Wiecej
    tlumaczyc nie bede.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 48. Data: 2009-02-24 14:22:24
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    RadoslawF wrote:

> [...]
    > nie oznacza 50% ceny rynkowej. Ja to rozumiem, myślę że i Watson
    > to rozumie, nie rozumie tego natomiast kilku nerwowych którzy

    Wyglada na to ze mysla podobnie.
    A ze bronisz swojej postawy to prosciej wyrazili swoja.
    Ich pewnie tez smiesza posty kolesi placzacych ze kupili miny,
    Tak samo handlujacych ze oni to nigdy by czegos takiego onie zrobili.

    ROZUMIEM postepowanie obu stron.
    Kupujacy chowa rozum do szuflady i marzy o okazji.
    Sprzedajacy chowa zasady w szufladzie i daje co rynek chce - okazje.
    Przy czym obie strony kreują się na CWANIAKÓW.

    Nie twierdze ze tak jest zawsze, ale na 4 motocykle ktorych bylem wlascicielem.
    W 50% przypadków spotkalem się z silna presja ze strony kupujacego.
    Szukali okazji. A cena byla tak skalkulowana aby motocykl sie szybko sprzedal.
    Walczyli o kazda złotówke. Zenujace przedstawienie.

    W tym jest problem, bo te osoby sa najbardziej aktywne na rynku.
    Co powoduje ze dla nich wlasnie rynek oferuje najwiecej.
    Sprzedanie na rynku motocykla 3-letniego naprewde bezypadkowego.
    Jest niemozliwe za cene jaką powinien osiagnac. Bo zlom kreuje ceny.

    I nie jestem zadnym idealista, bo na zakup nowego wymarzonego moto
    W wiekszosci nas nie stac. A przecierz nie wypada jezdzic pierdzipedem.
    No to pozostaje droga marzen. Lepsze jest 15letnie BMW niz 5 letnia Astra.
    A moze kup koledze motocykl faktycznie nowy i dobry z nizeszej polki?

    HĘ?

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 49. Data: 2009-02-24 14:40:46
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości

    > to moze Ty sie wystrzel w kosmos? nie elita tylko zwykle zasady, nawet nie
    > tyle dobrego wychowania co praktyczne

    Arni. Wyluzuj. Przez Ciebie musiałem przeczytać ten cały wątek.
    IMHO RadosławF nie ma obowiązku wiedzieć czym się zajmuje Watson.
    Po drugie, jak słusznie zauważył, Watson przyrównał kupującego ze
    sprzedającym-oszustem.
    Wszak musisz przecież widzieć róznicę pomiędzy wkurzającym kupującym, który
    chce wyrwać sprzęt w połowie jego ceny rynkowej (mówię o niesmiganej nówce),
    ale nie zagrażający nikomu, z oszustem, który chce sprzedającemu wcisnąć
    złomowany sprzęt "jeżdżący inaczej".
    I trzecie. Często czytam, że ktoś jedzie oglądać motocykl, który wcale nie
    jest w zaniżonej cenie. I jak dojeżdża to się okazuje, że to coś
    przypominające kosz na śmieci jest właśnie tym jego wymarzonym sprzętem.

    pozdr.
    Mystik

  • 50. Data: 2009-02-24 14:51:18
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    RadoslawF pisze:
    > Ja to rozumiem, myślę że i Watson
    > to rozumie, nie rozumie tego natomiast kilku nerwowych którzy
    > właśnie rzucili sie bronić kolegi.

    Watsona nie trzeba "bronić". Ma jaja.

    A Ty co? - napiszesz jeszcze kilkanaście nic niewnoszących postów, czy
    odszczekasz zaliczanie W. do "handlarzy", po męsku przeprosisz no i... w
    ogóle zastanowisz się nad swoją "twórczością", Radosławie?

    PBNW
    --

    pozd
    pj