  • 21. Data: 2009-02-20 13:15:14
    Temat: Re: Uwaga mina - GSXR 750 - Białystok
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > Zaprosilem Macieja (ktorego tu cytowalem, rozpoczynajac ten watek) z
    > Goldenline'a do dyskusji.
    > Zywie nadzieje, ze cos doda od siebie.

    Cześć,
    to ja zamieściłem ową wiadomość na goldenline. Szukam cały czas GSX-
    R'a 750 dla znajomego (swojego nabyłem w sierpniu i też sam zakup
    poprzedziłem żmudnym przeglądaniem setek ofert gdzie albo nie było
    nalepki, albo była w innym miejscu itp.Moto też z USA) i liczba
    motocykli która ma być "igłą" a okazuje się śmieciem z dnia na dzień
    przeraża mnie coraz bardziej. Dlatego za którymś razem po sprawdzeniu
    pojazdu w Carfaxie nie wytrzymałem i uznałem, że taką informacją
    trzeba się podzielić z szerszym gronem. Print Screen jest oryginalny,
    nic w nie przerabiałem, numer VIN podał mi sprzedawca przez telefon.
    Nie miałem tutaj żadnego zamiaru oczerniać sprzedawcy - zależy mi
    tylko na pokazaniu prawdy.

    foks
    GSXR 750
    Warszawa

  • 22. Data: 2009-02-20 18:11:09
    Od: sajgon <s...@a...net>

    MichalKu pisze:
    > Witam,

    to jest porazajace. ciekawe jaki % sprzetow sprzedawanych w .pl to takie
    przystanki. dzis 'na internecie' takie info gdziestam wyczytalem:

    3

    > to odrazu odradzam, to jest moj moto po wypadku. Zostal sprzedany na aukcji
    autoonline przez PZU SA. za 7150zl.

    > Motocykl ma skrzywiona rame!
    > ale ten fakt zostal pominiety przez sprzedajacego.

    miszczostfo.

    pzdr,
    saj

  • 23. Data: 2009-02-23 13:04:29
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Użytkownik wrote:
    > nalepki, albo była w innym miejscu itp.Moto też z USA) i liczba
    > motocykli która ma być "igłą" a okazuje się śmieciem z dnia na dzień
    > przeraża mnie coraz bardziej.

    A ja mam do was wszystkich sprzedajacych i kupujacych.pytanie.
    Czy uważacie się za WIELKICH CWANIAKÓW?

    Handlarz cwaniak bo powypadkowy motocykl z wadami opycha jako nowke.
    Kupujacy cwaniak bo chce kupic prawie nówke za 50% ceny salonowej.

    Obie strony interes życia robią.

    Potem mamy serie postów o handlarzach zlomem ze strony kupujących cwaniaków.
    Nastepnie serie odpowiedzi handlarzy ze kupujacy chcial kupic nowke za 50% ceny.

    Jakość kosztuje. Sprzetów nie sprowadza sie bo TAM jest tylko tańszy.
    On TAM musi być wyraźnie tańszy. Pozdrawiam wszystkich CWANIAKÓW.

    PS. Musze prosciej to napisac?
    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 24. Data: 2009-02-23 15:15:10
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-02-23 14:04, Użytkownik Watson napisał:

> [...]
    >
    > Handlarz cwaniak bo powypadkowy motocykl z wadami opycha jako nowke.
    > Kupujacy cwaniak bo chce kupic prawie nówke za 50% ceny salonowej.

    Z jednej strony porównujesz kogoś kto chce coś tanio kupić co jest
    w końcu normalne z kimś kto bezwstydnie kłamie w celu sprzedania
    padliny jako "nówka sztuka, prawie nie bita".
    Ja mam tylko jedno pytanie od dawna sprzedajesz sprowadzony sprzęt ?

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2009-02-23 15:38:48
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    RadoslawF pisze:

    > Ja mam tylko jedno pytanie od dawna sprzedajesz sprowadzony sprzęt ?

    A ja sie pytam od dawna tu jestes ?

    Norbi
    KFazer'03

  • 26. Data: 2009-02-23 16:21:22
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-02-23 16:38, Użytkownik Norbi napisał:

    > A ja sie pytam od dawna tu jestes ?

    Nie, od niedawna.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2009-02-23 16:42:17
    Od: Arni <a...@n...spam>

    RadoslawF pisze:

    > Nie, od niedawna.

    to widac

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 28. Data: 2009-02-23 16:48:55
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Arni pisze:

    > to widac

    co radzisz?

    --

    pozdr
    pj

  • 29. Data: 2009-02-23 17:15:15
    Od: Arni <a...@n...spam>

    (pj) pisze:

    > co radzisz?

    zeby przed napisaniem krytycznej opinii najpierw przeszukał troche
    archiwum. Mysle ze jak ktos wlazi w jakies nowe towarzystwo to powinien
    sobie dac troche czasu na poznanie ludzi i zwyczajow. Ale niektorzy wolą
    pojechac z grubej rury i trafic w płot.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 30. Data: 2009-02-23 17:23:20
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-02-23 18:15, Użytkownik Arni napisał:

    > zeby przed napisaniem krytycznej opinii najpierw przeszukał troche
    > archiwum. Mysle ze jak ktos wlazi w jakies nowe towarzystwo to powinien

    Jeśli chciałbym dyskutować z osobą a nie jej poglądami to owszem.
    Osoby nie znam a wyraziłem zdanie na temat poglądów.
    :-)