    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
    Date: Thu, 18 Sep 2014 16:20:34 +0000 (UTC)

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Hehe, chyba wiem o co Ci chodzi, jest nowy ficzer Apple User Experience
    > called "na dwoje babka wrozyla" (po angielski pewnie to brzmi duzo lepiej
    > ;]). U jednych chodzi dobrze u innych niekoniecznie:
    > https://discussions.apple.com/thread/5326618?start=1
    65&tstart=0

    To co tam masz to porownanie 7.0 do 7.1

    Generalnie wersje x.0 maja kupe nowych rzeczy, nowe ficzers, ale nie jest
    jeszcze wszystko doszlifowane, dooptymalizowane.

    Wersje x.1 nie mają już wiele nowych rzeczy tylko kupę optymalizacji kodu i
    zwykle działają szybciej.

    To samo było z 6.x i wczesniejszymi.

    > Wiesz, ja mam teraz iOS 8.0; 7.1 to przezytek ale gdybym sam tego nie
    > zrobil to poza chyba dwiema dodatkowymi ikonkami nie zorientowalbym sie,
    > ze mam nowy system. Aaaa App Store niezle przylagowal, to by mnie lekko
    zastanowilo.

    Zwiekszony ruch bo duzo ludzi robi upgrade?