  • Data: 2014-09-19 02:17:01
    Temat: Re: Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Alf/red/" <f...@u...waw.pl> wrote in message
    news:lvf698$otu$1@node2.news.atman.pl...

    > Czyli najlepsze smartfony to takie, których nie można od ładowarki
    > odłączyć?

    Bardzo śmieszne...

    Wszystkie smartfony mają w praktyce prawie takie same aku
    i bardzo podobne procesory... Jak pod koniec dnia masz
    wciąż 80% energii w akumulatorze to po prostu znaczy
    że smartfona nie używasz w czasie dnia prawie wcale...
    Nie ma się czym wtedy chwalić. Wydałeś kupę kasy na
    zabawkę której wcale nie potrzebujesz :-)

    Jak masz 10-20% pozostałe po godzinie-dwu to znaczy że
    albo masz coś skopane z software (apka zwisa) albo hardware
    (aku uwalony). Miałem w rękach takie Blackberry co traciło
    cały ładunek aku w 2 godziny. Trzeba było wyłączyć, wyjąć
    baterię i to go "odwieszało", ale za parę godzin znowu się
    robił gorący i znowu aku pusty w pół godziny.

    A reszta to zmienność bo każdy z nas używa telefonu w innym
    zakresie i innej intensywności, w innej odległości od BTSa itp, itd...