  • Data: 2014-09-19 23:22:25
    Temat: Re: Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chris wystukał, co następuje:

    > W 90% wystarczy czysty system bez nakładek producenta i nowy android
    > działa nawet na starych sprzętach.

    Galaxy Nexus (wzglednie nowy i całkiem niezły), na czyściutkim systemie
    gdzie nawet komplikatory nie działają w tle - ciągle swapowanie pamieci i
    ubijanie procesów i które doprowadza do kurwicy... no ale Google Play
    Services swoje robią... tako teraz mam lg g2 ;-) się nie tnie i chodzi
    całkiem przyjemnie, ale ciut ciut lepszy sprzęt... no a tutaj iP5 dostał
    najnowszy system i co? i śmiga super płynnie i przyjemnie się używa... taki
    drobny detal.