    Date: Tue, 14 Oct 2014 17:16:29 -0400
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Newsgroups: pl.comp.os.ms-windows.xp,pl.internet.pomoc,pl.comp.pecet
    Subject: Re: Uwaga - fishing!

    On 10/14/2014 5:04 PM, (c)RaSz wrote:
    > Aby ktoś się nie dał naciąć, sygnalizuję próbę "fishingu" (jak ktoś nie wie
    > co to fishing" to pewnie jest w Wikipedii, ale nie sprawdzałem).
    >
    > Choć nie mam konta w iPKO, dostałem maila z nagłówkiem Bank Polski,
    > natomiast adres nadawcy był: <p...@l...com> . Podobnej treści
    > wiadomość dostała też moja znajoma, więc chyba nadawca wysyła tego sporo.
    > Treść:
    > _________
    >
    > Wazna wiadomosc w systemie iPKO!
    >
    > Posiadasz nowa wiadomosc w systemie iPKO !
    > W celu odczytania prosimy o zalogowanie sie do systemu iPKO
> [...]

    ale co takie klikniecie mialoby spowodowac? od razu wysscie wszystkie
    info z twojego kompa na temat twojego konta w tym banku. co najwyzej
    jakis worm sie moze przyczepic, ale to tyle.
    dostaje takich emaili przynajmniej pare dziennie. a to od amazona,
    ebaya, paypala, moich prowiderow internetu czy telefonu, z bankow a
    owszem tez. to dzis jest normalna rzecz. <rs>
    <rs>