  • Data: 2014-10-15 19:16:41
    Temat: Re: Uwaga - fishing!
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...com> napisał w
    news:543ea623$0$12630$65785112@news.neostrada.pl...
    :W dniu 2014-10-14 23:04, (c)RaSz pisze:
    : > A na koniec pytanie: czy jest jakiś e-adres policyjny, gdzie takie
    sprawy
    : > się zgłasza? (znajoma bank już zawiadomiła). Bo różne podobne próby już
    : > widziałem, ale nadal nie mam pojęcia, co w takich przypadkach robić!
    : >
    : pewnie nie, ale jest netykieta, która dokładnie określa ile linijek
    : powinna mieć stopka

    Piszesz że określa "dokładnie" - no cóż, nie słyszałem jeszcze "ile".
    Wydawało mi się, że jeśli na podpis jest w moim "kliencie" wystarczające
    miejsce...
    Jeśliś łaskaw, to podaj wartość, wraz z tym, gdzie taki uzus został
    zadekretowany.

    --
    Moje motto na dziś:

    Lepiej powiedzieć o sto słów za mało,