  • Data: 2017-04-14 21:19:36
    Temat: Re: Utrata zniżek - pytanko
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 16:25:51 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Z tym, że HGW jak te zniżki mają się do ceny finalnej - teoretycznie
    > podstawa*zniżki.

    Ot to
    Nie OC ale mieszkanie jesienią ubezpieczałem
    Kod na "zniżkę marketingową" miałem
    Kod w aplikacji liczącej składki trzeba było podać przed uzyskaniem ostatecznej ceny.
    Czyli podałem dane mieszkanie, moje dane itp, podałem kod i wyskoczyła cena 175zł
    Z ciekawości poprosiłem o ponowną kalkulację- podałem wszystko co wyżej tylko że kodu
    nie mam
    Wyszło 180zł
    Wydruki z tych kalkulacji chyba gdzieś jeszcze mam