  • 1. Data: 2011-05-02 22:00:54
    Temat: Uszkodzony rozrząd
    Od: Paweł Olaszek <o...@g...com>

    Witam,

    w silniku 2,0 FSI (grudzień 2007, rejestracja 2008, przebieg 100tys)
    pękł pasek rozrządu. Auto od początku serwisowane w ASO, wg instrukcji
    wymiana po 180tys km. (o wymianie ze starości uwag brak).
    Producent pewnie będzie chciał się wymiksować od odpowiedzialności za
    szkody, ale może znacie jakiś podobny przypadek, gdy mu się to nie udało?

    --
    pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2011-05-03 01:16:14
    Temat: Re: Uszkodzony rozrząd
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-02 22:00:54 +0200, Paweł Olaszek <o...@g...com> said:

    > Witam,
    >
    > w silniku 2,0 FSI (grudzień 2007, rejestracja 2008, przebieg 100tys)
    > pękł pasek rozrządu.

    To od razu zapytam wrednie - a gwarancja producenta paska mówi o jakim
    przebiegu?

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-05-03 01:36:00
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > To od razu zapytam wrednie - a gwarancja producenta paska mówi o jakim
    > przebiegu?

    jak paski teraz robia na 100 to wypas
    u mnie rok 200 co 80 tys
    ale pasek paskowi nie rowny, firma firmie nie rowna
    mogles jezdzic tym wozem na alasce przez 2 lata i w d... ci ta
    gwarancja i przebieg:)

  • 4. Data: 2011-05-03 02:06:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Paweł Olaszek

> [...]
    > pewnie będzie chciał się wymiksować od odpowiedzialności za szkody, ale
    > może znacie jakiś podobny przypadek, gdy mu się to nie udało?

    Jest jeszcze na gwarancji albo tuż po?

  • 5. Data: 2011-05-03 08:57:23
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-05-03 02:06, to pisze:
    > begin Paweł Olaszek

    > Jest jeszcze na gwarancji albo tuż po?

    VW i 3 lata warranty w 2008 roku ?? tfu więcej niż 3 bo to już prawie
    3,5 roku ;)
    Coś mi się wydaje że raczej nic nie uzyska od ASO ;) no chyba że uniosą
    się honorem :D i naprawią mu z własnej nieprzymuszonej woli ... ale to
    raczej bajka ;)

    Pozdrawiam !

  • 6. Data: 2011-05-03 09:10:54
    Od: Paweł Olaszek <o...@g...com>

    W dniu 2011-05-03 01:16, Bydlę pisze:
    > To od razu zapytam wrednie - a gwarancja producenta paska mówi o jakim
    > przebiegu?

    Rozumiem że kupując nowe auto zawsze pytasz dealera o producenta i nr
    katalogowy paska?

    --
    pozdrawiam,
    Paweł

  • 7. Data: 2011-05-03 09:17:44
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Niestety ale na nic bym nie liczyl :(
    Nie dalej jak ze 3 miesiace temu na tvn turbo byla historia wlasciciela
    golfa 1,4 tsi, ktoremu rozrzad rozsypal sie po 30 tys KM (akurat tu nie
    chodzilo o pasek, a chyba o jakis napinacz czy cos) ! A ze minely juz 2
    lata gwarancji dealer powiedzial mu "spadaj Pan" i zaproponowal jakis
    mini rabat.

    Pozdr.

  • 8. Data: 2011-05-03 09:38:33
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 3 May 2011 01:16:14 +0200, Bydlę napisał(a):

    > To od razu zapytam wrednie - a gwarancja producenta paska mówi o jakim
    > przebiegu?

    A otrzymasz inforację od dilera jaka część samochodu jest robiona przez
    jakiego producenta ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 9. Data: 2011-05-03 09:43:13
    Od: Paweł Olaszek <o...@g...com>

    W dniu 2011-05-03 02:06, to pisze:
    > begin Paweł Olaszek

    > Jest jeszcze na gwarancji albo tuż po?

    Niestety po.
    Serwis zwrócił się do centrali z pytaniem co dalej z tym fantem, ale w
    poniedziałek naturalnie nikt z mocą decyzyjną nie pracował. Centrala
    zapewne odpowie że te 180tys to jedynie wskazówka, a po gwarancji
    decyzja należy do użytkownika który sam ocenia warunki w których
    eksploatowane jest auto. Jest w tym sporo racji, ale to akurat auto
    miało normalne przebiegi, faktury za paliwo wskazują na normalne
    spalanie a więc i nie masakrowanie motoru, można też wykazać że
    większość przebiegu była nakręcona poza miastem, ergo nie ma powodu
    przewidywać zwiększonego zużycia paska a już na pewno skrócenia jego
    sugerowanej eksploatacji do 50%. Zadzwoniłem do kilku ASO i w żadnym nie
    zdarzyło im się wymieniać przed 180tys jeśli auto miało znaną przeszłość.
    Silnik jest jeszcze nie rozebrany i oczywiście możliwe że uszkodzenia są
    niewielkie, ale jeśli - co bardziej prawdopodobne - koszta będą spore,
    to nie widzę powodu by z producentem nie stanąć na ubitej ziemi. Dla
    tego szukam osób, które miały podobny problem i chciałbym dowiedzieć
    się, jak go rozwiązały.

    --
    pozdrawiam,
    Paweł

  • 10. Data: 2011-05-03 11:28:02
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > Producent pewnie będzie chciał się wymiksować od odpowiedzialności za
    > szkody, ale może znacie jakiś podobny przypadek, gdy mu się to nie udało?

    patrząc na inne odpowiedzi napiszę tylko że jak dobrze to rozegrasz to może
    uda się w ramach "dobrej woli VW"?
    nie będzie za free ale znam przypadki 50 % rabatu
    pzdr
    GL