eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUszkodzony rozrządRe: Uszkodzony rozrząd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Hektor" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uszkodzony rozrząd
    Date: Tue, 3 May 2011 14:58:49 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 22
    Message-ID: <ipou6b$clk$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4dbf0d77$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-78-16-244.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1304427531 12980 89.78.16.244 (3 May 2011 12:58:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 May 2011 12:58:51 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: mnietkos
    X-EsetScannerBuild: 9188
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2365761
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Paweł Olaszek" <o...@g...com> napisał

    > w silniku 2,0 FSI (grudzień 2007, rejestracja 2008, przebieg 100tys) pękł
    > pasek rozrządu. Auto od początku serwisowane w ASO, wg instrukcji wymiana
    > po 180tys km. (o wymianie ze starości uwag brak).
    > Producent pewnie będzie chciał się wymiksować od odpowiedzialności za
    > szkody, ale może znacie jakiś podobny przypadek, gdy mu się to nie udało?

    Jeśli samochód był bez żadnych opóźnień serwisowany w ASO (najlepiej jednym)
    to jest szansa na przynajmniej częściowy udział dystrybutora w naprawie. Ze
    swojej strony zainteresowałbym się czy w planie serwisowym nie ma pozycji
    typu "kontrola stanu napędu rozrządu", bo wtedy szanse mocno wzrastają.
    W którymś z pism motoryzacyjnych (AŚ czy Motor) jest taki kącik interwencji
    i tam ludzie stosunkowo często opisują kłopoty z nagłym uszkodzeniem
    silnika, np. przez uszkodzony napęd rozrządu. Co prawda chyba najczęstszym
    bohaterem tego typu historii są samochody Renault (przepraszam miłośników),
    ale często dystrybutor robi łaskę i partycypuje w kosztach. Zdarzają się
    także przypadki spuszczenia klienta na drzewo, bo np. spóźnił się z
    przeglądem o 1 500 km lub sam zamontował sobie radio i stracił gwarancję.

    ZK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: