  • 1. Data: 2011-04-08 14:42:24
    Temat: Uszczelniacz wałka zębatki zdawczej KX 250 1999r. JAK WYMIENIĆ?
    Od: mvwasowski <mvwasowski@_NOSPAM_onet.eu>

    Witam! Prosze o Waszą pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Muszę wymienić
    uszczelniacz/simering

  • 2. Data: 2011-04-08 14:44:50
    Od: mvwasowski <mvwasowski@_NOSPAM_onet.eu>

    wałka zębatki zdawczej, ale nie wiem jak pozbyć się takiej obrączki która
    zabezpiecza simering przed wypadnięciem. Czy ktoś z Was dokonywał takiej
    naprawy? Proszę o pomoc i z góry dziękuję. Pozdrawiam, Michał

  • 3. Data: 2011-04-08 15:16:48
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-04-08 16:44, mvwasowski pisze:
    > wałka zębatki zdawczej, ale nie wiem jak pozbyć się takiej obrączki
    > która zabezpiecza simering przed wypadnięciem. Czy ktoś z Was dokonywał
    > takiej naprawy? Proszę o pomoc i z góry dziękuję. Pozdrawiam, Michał

    Czy ta "obrączka" wygląda tak?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Pier%C5%9Bcie%C5%84_Seg
    era

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 4. Data: 2011-04-08 22:26:47
    Od: mvwasowski <mvwasowski@_NOSPAM_onet.eu>

    Szkoda że to nie to. Ten seger zdjąłem na samym początku:). Pozwoliłem
    sobie zrobić zdjęcie i opsiać je prowizorycznie. 1- to tulejka na wałku
    którą juz zdemontowałem, 2- to simering który mi cieknie. Kreskami
    zaznaczyłem tą obrączkę która uniemożliwia dokonanie wymiany. NIE WIEM JAK
    JĄ ZDJĄĆ, troszkę już ją po uszkadzałem ale chyba będzie żyć. Simering
    porwałem licząc że uda się go tak wyciągnąć. Jeśli wiecie jak to zrobic to
    czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-04-08 22:28:02
    Od: mvwasowski <mvwasowski@_NOSPAM_onet.eu>

    A no i link do zdjęcia :D http://img717.imageshack.us/i/dsc01876w.jpg/

  • 6. Data: 2011-04-09 06:48:12
    Od: Arni <a...@n...spam>

    mvwasowski pisze:
> [...]
    > zaznaczyłem tą obrączkę która uniemożliwia dokonanie wymiany. NIE WIEM
    > JAK JĄ ZDJĄĆ, troszkę już ją po uszkadzałem ale chyba będzie żyć.

    przeciez to jest metalowa obudowa simmeringu.
    jesli gumy juz nie masz to wsuwasz wkrętak miedzy wałek a ta blachę po
    skosie i naciskajac jak dzwignią wyrywasz całosc. Oczywiscie po troszku,
    przesuwając sie po obwodzie.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2011-04-09 19:07:10
    Od: mvwasowski <mvwasowski@_NOSPAM_onet.eu>

    czyli mam rozumieć że ta metalowa obudowe kupuje się razem z simeringiem i
    starą moge pogiąć przy wyciąganiu bez strachu o konsekwencje?

  • 8. Data: 2011-04-10 07:27:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-09 21:07, mvwasowski pisze:
    > czyli mam rozumieć że ta metalowa obudowe kupuje się razem z simeringiem
    > i starą moge pogiąć przy wyciąganiu bez strachu o konsekwencje?

    A obejrzy sobie fiszki i bedzie wszystko wiedzial

    http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/1999-ka
    wasaki-kx250-kx250l1-us/o/m3843

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/