eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleUszczelniacz wałka zębatki zdawczej KX 250 1999r. JAK WYMIENIĆ? › Re: Uszczelniacz wałka zębatki zdawczej KX 250 1999r. JAK WYMIENIĆ?
    From: mvwasowski <mvwasowski@_NOSPAM_onet.eu>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Uszczelniacz wałka zębatki zdawczej KX 250 1999r. JAK WYMIENIĆ?
    Date: Fri, 8 Apr 2011 22:26:47 +0000 (UTC)

    Szkoda że to nie to. Ten seger zdjąłem na samym początku:). Pozwoliłem
    sobie zrobić zdjęcie i opsiać je prowizorycznie. 1- to tulejka na wałku
    którą juz zdemontowałem, 2- to simering który mi cieknie. Kreskami
    zaznaczyłem tą obrączkę która uniemożliwia dokonanie wymiany. NIE WIEM JAK
    JĄ ZDJĄĆ, troszkę już ją po uszkadzałem ale chyba będzie żyć. Simering
    porwałem licząc że uda się go tak wyciągnąć. Jeśli wiecie jak to zrobic to
    czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam