  • 1. Data: 2011-04-08 15:14:29
    Temat: Potwór mi się podoba!
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    Witka!

    Z racji wieku (że mogę już sobie tylko popatrzeć) oglądałem sobie
    potwory na alledrogo
    i rozwalił mnie opis tej aukcji
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1549762580
    cyt. "nie oddam go dla pieprzonego pozera"
    a ja właśnie chciałem takiego, żeby se pod sklepem go postawić i
    posiedzieć przy nim :)

    wyprzedzając pytania: nie wiem po co to napisałem... tak jakoś...
    ale chciałem Was zapytać: czy ten rocznik/model/stan rzeczywiście wart
    jest takich pieniędzy??
    dla mnie kosmos!! :|

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 2. Data: 2011-04-08 16:45:43
    Temat: Re: Potwór mi się podoba!
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-04-08 17:14, TaDzik pisze:
> [...]
    >
    > wyprzedzając pytania: nie wiem po co to napisałem... tak jakoś...
    > ale chciałem Was zapytać: czy ten rocznik/model/stan rzeczywiście wart

    S4RS był najbardziej wypasionym z Monsterów,z tego co pamiętam dużo ich
    nie wyszło.Nie pamiętam dokładnie ile kosztował,coś ponad 50tys,a sprzęt
    jest wart ile ktoś chce zapłacić:-)
    Aha,późniejsze S4R są mocno podobne,ale sporo tańsze.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2011-04-08 19:17:51
    Od: N1 <s...@v...pl>

    "na zawieszeniu ochlinsa" :-)

  • 4. Data: 2011-04-08 19:46:36
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 08-04-2011 21:17, N1 pisze:
    > "na zawieszeniu ochlinsa" :-)
    nooooo!!
    i do tego kupione od 50letniego niemca!
    a -jak wszyscy wiedzą- takie niemce to tesz som unikaty! ;)

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 5. Data: 2011-04-08 20:12:47
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > i do tego kupione od 50letniego niemca!
    > a -jak wszyscy wiedzą- takie niemce to tesz som unikaty! ;)

    No co ty, wystarczy poprzeglądać ogłoszenia to wychodzi na to że
    wszystkie niemce to mają ponad 50 lat a jak nie to są kobietami.
    Widziałem też niemce księdze kiedyś, tak mi się wydaje bo pisało
    że tylko do kościoła te niemce jeździły ;)

    Czyli podsumowując niemce to baby, dziady i księdze ;)

    --

    morghul

  • 6. Data: 2011-04-08 20:19:57
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-04-08 21:46, TaDzik pisze:
    > nooooo!!
    > i do tego kupione od 50letniego niemca!
    > a -jak wszyscy wiedzą- takie niemce to tesz som unikaty! ;)
    >Taa,jakby pięćdziesięciolatek nie mógł zapier..

    Co do posiedzenia przy motocyklu znalazłem takie cuś:
    http://img215.imageshack.us/i/2180291226866711408161
    2.jpg/
    W sumie u nich ciągle pada..

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2011-04-08 20:20:19
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 08-04-2011 22:12, morghul pisze:

    > Czyli podsumowując niemce to baby, dziady i księdze ;)

    no i (trzeba to dodać) bardzo religijny naród! :)
    ciągle tylko do kościoła i do kościoła
    normalnie zakon Najświętszej Maryji Panny!
    jeszcze tylko na buzerach im krzyżyków brakuje ;)

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 8. Data: 2011-04-08 20:22:52
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "TaDzik" <t...@B...pl> napisał w wiadomości
    > i do tego kupione od 50letniego niemca!
    > a -jak wszyscy wiedzą- takie niemce to tesz som unikaty! ;)

    A mój, jesli wierzyć briefowi, pochodzi od (obecnie) 48-letniej Niemki ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2011-04-08 21:13:39
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-04-08 22:19, Monster pisze:

    > Co do posiedzenia przy motocyklu znalazłem takie cuś:
    > http://img215.imageshack.us/i/2180291226866711408161
    2.jpg/
    > W sumie u nich ciągle pada..

    jak to temu kotu na leb spadnie to ichnia liga ochrony przyrody zajebie
    tego helmuta.

    KJ obronca zwierzat

  • 10. Data: 2011-04-10 10:21:21
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "morghul" napisał w wiadomości grup

> [...]

    że tylko do kościoła te niemce jeździły ;)

    Czyli podsumowując niemce to baby, dziady i księdze ;)

    Jeden niemiecki ksiądz został nawet papieżem.