    From: vogl <f...@u...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Usuwanie zarysowań na obudowie aparatu
    Date: Tue, 04 Aug 2009 17:05:13 +0200

    Dzięki Wszystkim za porady i sugestie.
    Liczę się z tym że ślad po rysach pozostanie tym bardziej że obudowa
    jest pokryta farbą więc każda polerka grozi jej starciem.
    Zależy mi przede wszystkim na usunięciu bruzd które powstały po
    zarysowaniu obudowy bo rzucają się one dość mocno w oczy a poza tym
    obecnie obudowa w tym miejscu jest dość łatwo narażona na zabrudzenie.
    Myślę że papier drobnoziarnisty rozwiąże problem, a powstałe wytarcie
    farby nie będzie przeszkadzać gdyż znajduje się ono w miejscu gdzie i
    tak obudowa się wyciera w trakcie normalnej eksploatacji.
    P.S.
    Aparatu nie zamierzam sprzedawać.