  • 31. Data: 2016-12-21 00:05:41
    Temat: Usuwanie DPF Poznań
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Silnik sie skonczyl.

  • 32. Data: 2016-12-21 06:00:54
    Temat: Re: Usuwanie DPF Poznań
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Silnik sie skonczyl.

    Aha...
    A po czym pan wnosisz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 33. Data: 2016-12-21 14:12:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak dizel wali sadzami to albo popsuty albo zuzyty. 400 tysiecy na silnik z osobowego
    zamontowany w dostawczaku to duzo.

  • 34. Data: 2016-12-21 17:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jak dizel wali sadzami to albo popsuty albo zuzyty. 400 tysiecy na
    > silnik z osobowego zamontowany w dostawczaku to duzo.

    Zalezy chyba jak uzytkowany.
    Ogólnie ten silnik w sensie mocy, spalania, kultury pracy chodzi jak złoto.
    Oby :)
    Dam znac za 100 tysiecy albo jak sie zepsuje :)))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 35. Data: 2016-12-23 15:35:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Chyba nie, na razie wymiana przepustnicy powietrza + przepustnicy EGR.
    > DPF pomimo ze rzuca jakies błędy na komp to niby ok, wiec moze przy
    > okazji. Zrobimy, zobaczymy.
    > W sumie to nie taki duzy przebieg biorac pod uwage, ze praktycznie
    > same trasy robione to i DPF nie miał az tak wiele roboty.

    To tak zeby zakonczyc dyskusje: okazało się ze głównym winowajcą jest
    zmeczona wiązka elektryczna od kompa do silnika.
    Co oni robia teraz za auta ze po 4 latach wiązka do wymiany?!?!?!
    A w sumie dawała znać już wczesniej, bo juz kiedys poszedł wskaznik
    ładowania ale wtedy elektryk założył obejscie, rok temu wymieniałem
    skorodowaną mase...
    W kazdym razie przepustnice wymienione ale chyba nie do konca potrzebnnie,
    wiązka naprawiona ale z zaleceniem zeby ją wymienić bo się sypie.
    Na razie jest ok.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 36. Data: 2016-12-28 11:31:42
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-12-19 o 16:53, RadoslawF pisze:

    > Są elementy potrzebne do jazdy jak silnik czy sprzęgło, są elementy
    > nie potrzebne ale pilnowane przez smutnych panów jak tłumik.
    > I na końcu elementy które z punktu widzenie niektórych właścicieli
    > są całkiem zbędne jak filtry na wydechu czy tylna kanapa.

    Chciałbym żyć w świecie, w którym ludzie wraz ze swoimi dziećmi
    oddychaliby powietrzem nasycanym spalinami ze swoich samochodów. Wtedy
    byłoby sprawiedliwie - jak chcesz zatruwać, to proszę bardzo - siebie i
    swoje dzieci.

  • 37. Data: 2016-12-29 02:24:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chciec a moc to dwie rozne nie majace wspolnych punktow pojecia. Ciesz sie ze nie
    urodziles sie w duzym przemyslowym miescie na przelomie XIX i XX wieku.

  • 38. Data: 2017-01-09 16:00:38
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Chciec a moc to dwie rozne nie majace wspolnych punktow pojecia. Ciesz sie ze nie
    urodziles sie w duzym przemyslowym miescie na przelomie XIX i XX wieku.

    Jak stoję nieraz na czerwonym świetle za takim trujakiem z wyciętym
    katalizatorem, bo chciał przyoszczędzić to mnie zaczyna korcić, żeby też
    się pozbyć katalizatora - przy następnej okazji może on ze swoimi
    dzieciakami na tylnym siedzeniu będzie czekał za mną i sobie powącha.
    Jak mnie razi w lusterkach cfaniak, który wstawił sobie żarówki "100%
    więcej światła" i/lub "LED SUPER XENON", to myślę sobie, że przy
    najbliższej okazji, też mogę sobie takie cudo wstawić i razić. Wcześniej
    mi takie myśli nie przychodziły do głowy.