  • 21. Data: 2011-02-16 23:19:04
    Temat: Re: Uslugi fotograficzne.
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Zmuszam niektorych do myslenia - nic wiecej.

    Jednak robisz to ułomnie. Trzeba przebijać się przez Twoją irytację, aby
    dotrzeć do prowokacji. Pretensjonalność nie jest zła kiedy rządzisz nią, a nie
    ona Tobą.

    marek

  • 22. Data: 2011-02-17 00:01:52
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-16 23:42, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Zdecyduj sie, czy stwierdzasz, czy pytasz.

    Pytam :-)

    --
    animka

  • 23. Data: 2011-02-17 00:58:12
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 16, 7:01 pm, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Pytam :-)

    Pierwsza swoja firme fotograficzna zarejestrowalem juz prawie 40 lat
    temu, na obowiazujacych w tamtym czasie warunkach w polsce.
    Przez cale zycie zajmuje sie fotografia zawodowo.
    W USA podatki place od prawie pierwszego miesiaca pobytu.
    Zeby prowadzic tu dzialanosc zawodowa, nie trzeba miec zarejestrowanej
    firmy, wazne zeby rozliczac sie z podatku.
    Jest to jednak sytuacja gorsza finansowo, niz rozliczanie sie z
    dziaalalnosci zarejestrowanej, wiec kazdy kto chce wyjsc lepiwj
    finansowo, taka dzialalnosc rejestruje.
    Mysle, ze po nowym roku przeniose sie na jakis czas z firma do kanady,
    ze wzgledow rodzinnych.
    Bedzie to tam, gdzie na lotnisku "wyrywaja chwasty" paralizatorem.
    Jest to jedno z najladniej polozonych miast na swiecie, tylko zbyt
    zimne jak na moj gust.

    veri

  • 24. Data: 2011-02-18 11:46:59
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    On Feb 16, 7:24 am, "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    wrote:
> [...]
    > wiadomościnews:501cb76d-ac25-4637-b729-e627637f10ed@
    8g2000prt.googlegroups.com...
    > Fotografuje juz od wielu lat. Jako fotograf... bla, bla, bla... moge
    > sobie pozwolic na interesowaniem sie różnymi jej dziedzinami, od
    > krajobrazu do aktu, nie zapominając o architekturze czy fotografii
    > produktów.
    >
    > Chętnie wykonam zdjęcia do portfolio dla modelek na warunkach do
    > uzgodnienia również w systemie pozowanie za zdjęcia.
    >
    > --------------------------
    >
    > To raczej nie ta grupa. Ogłoś się na maxmodels, a nie tu...

    Ironia powinna kopac w dupe, zeby ja kazdy mogl rozpoznac.

    ------------------------------------

    Trzeba umieć posługiwać się ironią, wiedzieć kiedy i w jakim kontekście jej
    użyć...

    Przemek

  • 25. Data: 2011-02-23 10:49:53
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 15, 4:39 pm, zly <b...@N...fm> wrote:

    > A do tej pory nie podałeś, bo nie nastawiasz się na zainteresowanie. Po co
    > więc tracisz czas na wysyłanie postów?

    Do tej pory nie podalem, bo wlasnie nastawialem sie na wieksze
    zainteresowanie.
    Posty wysylam po to, bo chce czasami ponabijac sie z tutejszych
    "ludzi z dobrym gustem".
    "Nie samym chlebem czlowiek zyje".
    Jest czas kiedy pracuje, jest czas kiedy sie bawie i jest czas, kiedy
    trzeba niektorym oczy otworzyc.

    Ogloszenie od ktorego zaczalem watek, to niekapletna "cycata" ze
    strony internetowej, http://www.dyjor.com/ wlasnie jednego z takich
    ludzi, z "dobrym gustem".
    Jego dobry gust zauwazysz chocby po tym jak sie przyodziewa w damskie
    "fatalaszki".
    Na powyzej podanej stronie internetowej, sam mozesz zobaczyc jak jego
    buzka w sam raz pasuje do takiego przystrajania sie.

    veri

  • 26. Data: 2011-02-23 10:55:42
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 15, 6:04 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Coś mi ta branża przypomina ubezpieczenia sprzed dekady. Podobne
    > zachowania :)
    > Znaczy - okręt tonie...

    Poogladaj sobie
    http://www.dyjor.com/
    Mozesz teraz zaczac chwalic, bo juz wiesz, ze to nie moje.

    W podanym ponizej linku, mozesz sobie poogladac fotografie
    niepoprzepalane, porzadnie pokadrowane i lacznie z modelka, same
    cymesy fotograficzne.
    http://www.modelgraphy.com/us/photo_802997_17423.htm

    veri

  • 27. Data: 2011-02-23 11:00:15
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 16, 6:19 pm, "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    > dotrzeć do prowokacji. Pretensjonalność nie jest zła kiedy rządzisz nią, a nie

    Doskonale zdaje sobie sprawe, ze to za trudne na ociezale umysly, ale
    ulatwial im nie bede.

    veri

  • 28. Data: 2011-02-23 11:06:28
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 15, 6:30 pm, "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    > A cóżeś taki nachalny? Jak chcesz pokazywać absurdy w myśleniu tego lub owego
    > rób to z dystansem bo inaczej widać tylko Twoją irytację. Pozostawiasz po
    > sobie pytanie o jej źródło, nic więcej.

    Nie zawsze dystans jest wskazany na pokazywanie absurdow w mysleniu.
    Ja lubie robic to w sposob, czasem ironiczny, czasem bezposredni,
    czasem dosadny ale zawsze na koniec skuteczny.
    Wazne jest rowniez to, aby dla ociezalych umyslowo, pozostalo troche
    tajemnicy.

    veri

  • 29. Data: 2011-02-23 11:09:12
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

> [...]
    > **********************************
    >
    > Ogłaszasz się na polskiej grupie,
    > a nie podajesz czy dojedziesz do modelki,

    To nie ja sie oglaszam - robie reklame czlowiekowi z "dobrym gustem".

    http://www.dyjor.com/

  • 30. Data: 2011-02-23 11:13:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-23 11:49, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Do tej pory nie podalem, bo wlasnie nastawialem sie na wieksze
    > zainteresowanie.
    > Posty wysylam po to, bo chce czasami ponabijac sie z tutejszych
    > "ludzi z dobrym gustem".

    Ponieważ nie docierały do ciebie kolejne aluzje, chyba trzeba wprost:
    uświadom sobie wreszcie, że to ty jesteś obecnie dyżurnym pajacem
    grupowym z którego kolejno każdy się nabija. Pajacem z panteonu Jacków
    Kowalskich, XYZetów i tego typu ludków chcących być wesołymi, a będących
    śmiesznymi.

    Jak oni, odejdziesz w czeluść zapomnienia, tylko jak to przy takich
    przypadkach, wyjątkowo długa latencja nie pozwoli ci tego uczynić w
    najbliższym czasie.

    Teraz możesz sobie pogrzebać w moim portfolio i napisać coś odkrywczego.

    --
    pozdrawia Adam
    /dojrzałość to czas, gdy już wszystko człowiekowi wisi i to jest fajny czas/