  • Data: 2002-04-02 12:49:21
    Temat: Re: Usenet w portalu Gazeta.pl
    Od: "Godryk" <f...@s...com.au> szukaj wiadomości tego autora

    > A sprawdziłeś dokładnie nagłówek? Nie zauważyłeś linijki zaczynającej się od
    > 'X-Forwarded-For:'?
    > Bo właśnie w tej linijce jest podawany adres nadawcy.

    Sprawdziłem i zauważyłem - ale dla mnie jnie jest to jednoznaczne.

    Jeśli mnie zapewnisz, że to X-coś tam..., jako - jakby nie było -
    rozszerzenie RFC (a nie element standardu), jest honorowane przez
    wszystkie serwery usenetowe... - to może odpuszczę i nie będę się
    czepiał. :-) Bo właściwie czemu nie miałbym sam sobie takiego pola
    dopisać? Co do NNTP-Posting_Host spradziłem wiele serwerów i wiem,
    że nie tak łatwo to oszukać - więc do tej informacji mam zaufanie.

    --