eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUrząd skarbowy, zakup samochodu i podatek według książeczki skarbowegoRe: Urząd skarbowy, zakup samochodu i podatek według książeczki skarbowego
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 3 Dec 2011 22:21:43 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Urząd skarbowy, zakup samochodu i podatek według książeczki
    skarbowego

    On Sat, 3 Dec 2011, J.F. wrote:

    > Zalezy ktore - bo *takie_samochody* uwzglednia stan,

    Oczywiście jest jednoznacznie przez wszystkich zaakceptowane, że *TO*
    uwzględnia, więc nie wiem dlaczego wyciągasz to w roli argumentu.
    Przedkładasz dowody co do stanu i już.

    > opinie o wlascicielu itp.

    Pod warunkiem jak wyżej oraz warunkiem że US uzna je za "obiektywne".
    To też *nie* jest argument co do uznania *konkretnej* kwoty
    uzyskanej przy sprzedaży za "rynkową w rozumieniu PCC" tylko dlatego,
    że tyle wynosiła.

    > No to wlasnie mamy przyklad - (zalozmy ze) niepowiazane podmioty za to auto
    > taka cene wynegocjowaly :-)

    Jeśli odstaje od "przeciętnej w rozumieniu US" to tej tezy nie obronisz
    w postępowaniu.

    > Zalezy ... a innym sie udalo sprzedac czy nie ?

    Na takie pytanie US wyciąga rzeczony "eurotax".
    I mówi: "zdaniem fachowców jest tyle".

    Owszem, w zupełności zgadzam się co do faktu że eurotax nie do
    końca odpowiada treści ustawy, ale na pewno lepiej niż jedna
    pojedyncza "udana transakcja".
    Możesz mieć inne zdanie, wolno Ci!

    pzdr, Gotfryd