  • Data: 2012-06-19 21:37:07
    Temat: Re: Urząd Skarbowy, a koszt oprogramowania sterującego maszyną
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U nas państwo pilnuje jedynie żeby ktoś nie uniknął podatków. Ale w USA
    > to można iść do więzienia za działanie na szkodę firmy lub jej wierzycieli.
    > Tam to dopiero brak wolności gospodarczej. Nie wolno okradać ani państwa ani
    > innych uczestników obrotu gospodarczego.

    A u nas nie ? Działanie na szkodę spółki jest tak samo karalne.
    Weź nie porównuj prowadzenia firmy w USA do polskiego cyrku, bo naprawdę...
    Żeby było jasne - nie lubię USA, nie chcę wyjeżdżać do USA, w dupie mam ich
    wizy, itp.
    Ale - nie bez powodu nasz piękny kraj jest na końcu wszystkich rankingów
    "przyjazności dla przedsiębiorców".