-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Urwany kr?ciec przy nagrzegwnicy
Date: Thu, 12 Apr 2012 13:46:02 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <jm6f9q$gc7$1@node2.news.atman.pl>
References: <jm635s$ci9$1@inews.gazeta.pl> <jm63rf$hvl$1@node2.news.atman.pl>
<tflz7xzx05yq$.dlg@myjk.org> <jm6bcs$q8i$1@inews.gazeta.pl>
<1k2b0qqzsjfzd$.dlg@myjk.org> <jm6cct$d50$1@node2.news.atman.pl>
<jm6f27$52l$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1334231162 16775 85.222.103.164 (12 Apr 2012 11:46:02
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Apr 2012 11:46:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:11.0) Gecko/20120411 Thunderbird/11.0.1
In-Reply-To: <jm6f27$52l$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2443939
[ ukryj nagłówki ]On 04/12/2012 01:41 PM, PM wrote:
>
> w xantii, mimo posiadania szczegółowej (choć nie do końca jak się potem
> okazało) instrukcji
> zajeło mi to jakies 20 godzin.
> w dwójkę zapewne poszłoby łatwiej ;-))
>
Mi też jakoś tak zeszło w Toledo I, tyle że sporo szukałem właśnie śrub
na podszybiu i tu pomógł PMS ;-)
>
> króciec to ja bym "zadrutował"
> czyli:
> spuścić płyn
> oczyscic powierzchnię wewnętrzną za ułamanym króćcem
> wkleić cienkościenna rurkę (miedź?), dobrze dopasowaną do otworu.
> na wystający koniec założyć wąż
> ewentualnie można nałożyć dodatkową rurkę w celu dopasowania średnic
> wklejonego króćca i węża.
>
No możnaby ale trzeba to naprawdę mocno spasować no i wtedy może być problem
z wciśnieciem tego w resztę która wystaje z nagrzewnicy żeby nie popsuć
nic. Miedź niby tak ale co z rozszerzalnością temperaturową?
--
Artur
ZZR 1200
Następne wpisy z tego wątku
- 12.04.12 15:33 PM
- 12.04.12 16:01 Wmak
- 12.04.12 22:20 scobowski
- 13.04.12 07:37 Myjk
- 14.04.12 23:15 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=