  • Data: 2012-04-12 13:46:02
    Temat: Re: Urwany kr?ciec przy nagrzegwnicy
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/12/2012 01:41 PM, PM wrote:

    > w xantii, mimo posiadania szczegółowej (choć nie do końca jak się potem
    > okazało) instrukcji
    > zajeło mi to jakies 20 godzin.
    > w dwójkę zapewne poszłoby łatwiej ;-))

    Mi też jakoś tak zeszło w Toledo I, tyle że sporo szukałem właśnie śrub
    na podszybiu i tu pomógł PMS ;-)

    > króciec to ja bym "zadrutował"
    > czyli:
    > spuścić płyn
    > oczyscic powierzchnię wewnętrzną za ułamanym króćcem
    > wkleić cienkościenna rurkę (miedź?), dobrze dopasowaną do otworu.
    > na wystający koniec założyć wąż
    > ewentualnie można nałożyć dodatkową rurkę w celu dopasowania średnic
    > wklejonego króćca i węża.

    No możnaby ale trzeba to naprawdę mocno spasować no i wtedy może być problem
    z wciśnieciem tego w resztę która wystaje z nagrzewnicy żeby nie popsuć
    nic. Miedź niby tak ale co z rozszerzalnością temperaturową?

    --
    Artur
    ZZR 1200