  • 251. Data: 2017-11-07 18:51:26
    Temat: Re: Uprzejmość zabija
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 07.11.2017 o 17:28 m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> pisze:

    > ale wiesz ze to pieszy ma ustapic pierwszenstwa samochodom?

    Mimo to, jednak raczej się nie spotykam z sytuacją by piesi wchodzili do
    rowu, w krzaki, czy w ogrodzenie nawet jeśli idą prawidłową stroną. W
    każdym razie, jeśli pieszy nie ustąpi choć powinien, to przyczyną będzie
    nieustąpienie miejsca nadjeżdżającemu pojazdowi a nie poruszanie się
    niewłaściwą stroną.

    --
    SW3
    ----

  • 252. Data: 2017-11-07 18:55:54
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 07.11.2017 o 17:34 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > A ja byłem świadkiem, jak na drodze z pierwszeństwem przejazdu
    > zaparkował samochód. No i co z tego?

    Nic. Zaparkowanemu samochodowi nie trzeba ustępować pierwszeństwa. A jak
    zechce przestać parkować to się będzie musiał najpierw włączyć do ruchu.

    > Zapytam jeszcze raz - w kolejkę do kasy też się wbijasz na początek, bo
    > skąd pewnośc, że oni wszyscy do kasy stoja?

    Jak mam wątpliwości czy stoją w kolejce to pytam.

    --
    SW3
    ----

  • 253. Data: 2017-11-07 20:07:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.11.2017 o 18:55, SW3 pisze:

    > Jak mam wątpliwości czy stoją w kolejce to pytam.

    No więc jak ktoś ma wątpliwosci po co piesi idą do przejścia, to niech
    się zatrzyma i zapyta. Tłumaczenie, że może stoją od czapy jest leceniem
    w chuja. Niby można, ale w poważnej dyskusji nie wypada.

    Shrek

  • 254. Data: 2017-11-07 20:37:24
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-11-2017 o 18:22, Yakhub pisze:

    > Przepraszam, będzie dosadnie.
    > Gówno, a nie współwinny.
    > Bez tych zapraszających w wielu miejscowościach po prostu niemożliwe byłoby
    > normalne funkcjonowanie.
    >
    > Świat nie kręci się w okół samochodów i nie isnieje dla nich.

    Ale jezdnie tak.
    Pieszy jest na nich gościem i ma czekać na swoją kolej.

    KAPELUSZ PLONK WARNING !!!!

  • 255. Data: 2017-11-07 20:56:09
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Liwiusz w

    > Jak samochód stoi

    Jak stoi? Bokiem, przodem, tyłem?

    Masz Liwiuszu na myśli "jeżeli"? Zapewne tak. Nie dbasz o czystość języka...

    > stoi na drodze głównej i czeka, żeby wjechać,

    Gdzie wjechać? Na skrzyżowanie, którego nie może opuścić nie może, skoro
    stoi to...

    > nie zatrzymujesz, bo skoro stoi i czeka, to nie trzeba mu ustępować
    > pierwszeństwa?

    ...to nie ma pierwszeństwa -- patrz odpowiedni przepis, kto ma
    pierwszeństwo.

    Pa!

    --
    'Tom N'

  • 256. Data: 2017-11-07 20:56:09
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Liwiusz w

    > Jakby mu skrzyżowanie wcześniej TIRmanowi ktoś wybił
    > szybę na skrzyżowaniu szybę wybił,

    Było pite...

    --
    'Tom N'

  • 257. Data: 2017-11-07 21:33:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pisze:

    >Mimo to, jednak raczej się nie spotykam z sytuacją by piesi wchodzili
    >do rowu, w krzaki, czy w ogrodzenie nawet jeśli idą prawidłową
    >stroną. W

    Bo drogi mamy szersze, czasem z poboczem, kierowca od brzegu trzyma
    sie raczej dalej.
    No i pieszych z drog ubylo - teraz "kazdy ma samochod" a nie tarabani
    sie piechota :-)

    >każdym razie, jeśli pieszy nie ustąpi choć powinien, to przyczyną
    >będzie nieustąpienie miejsca nadjeżdżającemu pojazdowi a nie
    >poruszanie się niewłaściwą stroną.

    A jesli pieszy porusza sie po niewlasciwej stronie i pojazdu nie widzi
    ?
    I odblaskow nie ma, i kierowca tez go nie widzi

    J.

  • 258. Data: 2017-11-08 10:08:07
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 07.11.2017 o 21:33 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > A jesli pieszy porusza sie po niewlasciwej stronie i pojazdu nie widzi ?
    > I odblaskow nie ma, i kierowca tez go nie widzi

    A jeżeli samochód wjeżdża z podporządkowanej na główną wprost pod inny
    samochód to jako przyczynę zderzenia podaje się nieustąpienie
    pierwszeństwa czy zamyślenie/rozmowę z pasażerem/patrzenie w inną
    stronę/itp.?

    --
    SW3
    ----

  • 259. Data: 2017-11-08 10:17:19
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 07.11.2017 o 20:07 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > No więc jak ktoś ma wątpliwosci po co piesi idą do przejścia, to niech

    A skąd Ci się nagle wzięło "idą" i "do przejścia"? Cała dyskusja jest o
    tym, że piesi nie zawsze idą a nawet jak idą to nie zawsze do przejścia
    (można też przejść obok przejścia - nie w sensie przekroczyć jezdnię obok
    przejścia tylko iść chodnikiem, minąć przejście i iść dalej tym samym
    chodnikiem) a ten podwątek wywodzi się z "że oni wszyscy do kasy stoja"
    (stoją, nie idą).

    > się zatrzyma i zapyta.

    Aha

    --
    SW3
    ----

  • 260. Data: 2017-11-08 18:23:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2017 o 10:17, SW3 pisze:

    > A skąd Ci się nagle wzięło "idą" i "do przejścia"?

    Dobrze - nich będzie stoją przed przejściem. Doskonała analogia z kasą -
    i tu i tam mogą się teoretycznie gromadzić przed przejściem/kasą bez
    sensu, a jednak wiadomo, że jednak stoją tam w jakimś konkretnym celu.
    Można się bawić w chujograjcę i twierdzić, że robią to na złość
    kierowcom/kasierom, ale po co?

    > Aha

    No w czym problem - dokładnie tak jak ty z kasą, jak nie możesz ogarnąć
    metodą dedukcji:P

    Shrek