    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uprzejmość zabija
    Date: Wed, 15 Nov 2017 04:01:04 +0000 (UTC)
    <otl03i$ebe$3@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <otl38c$ebe$5@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <otmo2k$vrp$4@node2.news.atman.pl>
    <15gikpspxzrsl.1g42qbgs821yx$.dlg@40tude.net>
    <otmt7f$vrp$8@node2.news.atman.pl>
    <o073wgq7zegc$.1e1b9u89sakhd$.dlg@40tude.net>
    <otn4jj$9m4$3@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <oufa2j$mg4$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <oufi7g$tg6$2@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Co ty pieprzysz. Napisałem, że się zmaterializował od razu na
    > jezdni? Po prostu dałem dupy. Tak jak pewnie większości z
    > grupowiczów zdazyło się przerżnąć czerwone albo odwalić inną
    > głupotę. Zdarza sie i już - tylko trzeba się przyznać, że się dało
    > dupy, wyciągnąć wnioski i dziękować komu tam ktoś wierzy, a nie
    > zwalać na innych.

    Niestety dopóki pieis nie zrozumieja ze kierowcy beda dawac dupy i beda
    wierzyc w ich madrosc polaczona z nieomylnoscia to beda ginac.

    Z ciekawosci - na czym polegało to "danie dupy". Pisałes juz ze nie na
    jakims duzym przekroczeniu predkosci, wiec na czym? Byłes zmeczony, było
    ciemno, było slisko, nie zauwazyliscie siebie nawzajem?

    Tak, widziałem EOT ale wiesz, ja przekorny jestem... ;)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.