  • Data: 2017-11-11 21:00:54
    Temat: Re: Uprzejmość zabija
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    >>> Rozumiem. Zastanawiam się tylko jak to jest, że mnie piesi nie

    > Raczej nie - żadnego nie zdjąłem.

    Tylko i wyłącznie dzieki przypadkowi i działaniu kogoś innego.
    W zwiazku z czym na moje powinienes byc tak samo traktowany jakbys jednak
    zdjął.
    Jak widac, jestes potencjalnym morderca i powinienes siedziec.
    Oczywiście przesadzam ale sam widzisz, ze ludzie sa omylni i moja racja
    sprawiła ze nikogo nie zabiłes.

    > Za pierszym razem nic - "minęliśmy się" o dobre dwa metry, tylko mi
    > się ciepło zrobiło jak go zauwazyłem. Za drugim razem tak - rozsądek
    > pieszego - zapomniałem że moto bez abs gorzej hamuje - początek
    > sezonu;) Za trzecim razem po prostu nie zauważyłem przejścia -
    > nikogo nie było. Za każdym razem dałem dupy i mam pretensję tylko do
    > siebie.

    Powinienenes miec raczej wdziecznosc ze akurat te osoby były nauczone
    zeby patrzec a nie wchodzic bo pasy.

    > Rozsądek jedno, przepisy drugie. Jedno nie zastapi drugiego. Jakby
    > rozsądek nie był przereklamowany, to przepisy w ogóle nie byłyby
    > potrzebne

    I w druga strone, zadne przepisy nie sprawia ze nierozsadni piesi nie
    wpadna pod koła nierozsadnych kierowców.

    > Tak unikamy, że mamy najwięcej potrąceń pieszych w Europie...

    Widocznie brakuje szkolenia.
    Mało to widujemy osłów ktorzy zpaatrzeni w komórke wchodza na droge?
    Albo biegna na tramwaj...

    > A ty znów o tym, że winny każdy tylko nie kierowca - dawaj linka -
    > obczaimy to rondo.

    > No to jak nie bronisz, to po co tyle piszesz o "moralnej winie"
    > innych?

    Staram sie po prosut uwzglednic wszystkie punkty widzenia.

    > Mógł też nie wychodzić z domu, albo kierowca mógł zapierdalac i albo
    > rozwaliłby się wcześniej albo jak pieszy wychodził to byłby dalej,
    > albo... Ale było tak, że kierwca dał dupy. Koniec rozważań.

    Nie wychodzenie z domu jest duza niedogodnoscia.
    Zupełnie inaczej niz rozgladniecie sie zanim wejdzie sie na droge.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."