  • Data: 2017-11-11 23:01:03
    Temat: Re: Uprzejmość zabija
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Co powoduje u ciebie obawy o to, że pieszy się weźmie
    > "znikąd", a nie boisz się wyjechać z podporządkowanej mimo, że
    > samochody poruszają się znacznie szybciej, więc mają większy
    > potencjał na pojawianie się "znikąd"?

    A nie obawiasz sie?
    Bo ja jak najbardziej. I robie wszystko zeby zorientowac sie w sytuacji
    absolutnie mozliwie dokładnie.
    Mało tego, jak mam pierwszenstwo to tez staram sie uwazac w miare
    mozliwości i dlatego np jadac główna droga i widzac auto zblizajace sie z
    podporzadkowanej z predkoscia wyzsza niz taka sugerujaca ze sie
    zatrzymuje tez zmniejszam predkosc i obserwuje. Bo co mi z tego ze on
    bedzie winny...?

    W omawianej jakis czas temu sprawie w ktorej winnego za kolizje uznano
    kogoś kto jechał po drodze z pierwszenstwem ale ZBYT SZYBKO zdecydowanie
    stawałem po stronie ze ta decyzja była dobra!
    Pierwszenstwo nie jest bezwarunkowe - inni musza nas widziec (i miec
    szanse nas widziec) zeby moc nam tego pierwszenstwa udzielic!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.