    Subject: Re: Uprzejmość zabija
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <otg6pc$1tn$1@news.mixmin.net> <otg8bs$i4h$1@dont-email.me>
    <otgsrm$kci$1@node2.news.atman.pl>
    <59fc074b$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>
    <otie2l$2jt$1@node1.news.atman.pl>
    <59fccf5b$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <59fce674$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <59fce97c$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <otir9a$2jt$10@node1.news.atman.pl>
    <59fcfded$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
    <otjm3a$4q2$1@node2.news.atman.pl>
    <59fd6ffd$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
    <otjruo$4q2$2@node2.news.atman.pl>
    <59fd79c6$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <otjva9$cps$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <otk907$i3l$1@node2.news.atman.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 4 Nov 2017 12:53:07 +0100

    W dniu 2017-11-04 o 12:40, Shrek pisze:

    > Napisał - postulował żeby pieszy _zgodnie_z_przepisami_ nie miał
    > _żadnych_ praw. Przepraszam cię bardzo, ale na takie pierdolenie nie
    > można zareagować inaczej niż emocjonalnie (zresztą argumenty
    > merytoryczne również podałem - takie zwyczaje obowiazują w krajach
    > azjatyckich i dzwinym trafem wypadają one chyba najgorzej na świecie
    > jeśli chodzi o bezpieczeństwo na drogach).

    Przepraszam Cię bardzo - miało być EOT,
    ale to Ty pierdolisz. Nawet cytowałeś, ale nie rozumiesz co cytujesz.
    Nie postulowałem, żeby nie miał żadnych praw
    (nawet pisałem, ze respektuję te które ma obecnie),
    tylko, że gdyby nie miał żadnych praw lub był tak edukowany,
    to częściej uszedłby z życiem w naszych warunkach komunikacyjnych.
    Co do statystyk azjatyckich - zlituj się i zajrzyj do nich - bo inna
    jest ilość dróg,
    samochodów, użytkowników i w przeliczeniu na realia nie będzie
    drastycznie inaczej.
    Nad całą resztą insynuacji (od przypisania mi chęci eksterminacji pieszych-
    wiem, wiem - ale chciałem, żeby zabrzmiało efektowniej -
    po wybielanie tirmana) opuszczę zasłonę milczenia.

    Więcej Ci powiem: od początku mam wrażenie, że Twoje podejście
    do pieszych i przepisów jest takie samo jak moje, więc jak chcesz
    sobie jeszcze dołożyć, to proszę.