  • Data: 2013-01-07 14:44:18
    Temat: Re: Upływ między ścieżkami...
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.01.2013 14:09, pytajacy wrote:

    > Odparować znaczy wyschnąć w temperaturze pokojowej?

    Jeżeli płytka nie będzie miała kontaktu z wilgocią to powinno wystarczyć
    w przeciwnym wypadku nie zaryzykowałbym powłoki z wysuszonego kwasu.

    > Czy odparować znaczy wysuszyć w temperaturze np. 250 stopni?

    Ja używam ~190 stopni dla RMA223 - po zakończeniu lutowania hotair na
    duży nawiew i w chwilę ładnie wszystko znika bez śladu, bez babrania się
    z myciem (i w przeciwieństwie do kalafonii nie zostawia białego osadu).

    Michoo