  • Data: 2013-04-17 21:26:45
    Temat: Re: Upgrade prawa jazdy kat B do 4250kg
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-17 20:40, ZIWK pisze:
> [...]

    I bardzo dobrze - to jest dość poważne nadużycie praw nabytych i łamanie
    ustawy zasadniczej. Już raz przy wymuszonych wymianach była
    o to zadyma, ale RPO 'oczywiście' po czasie stwierdził, że to niezgodne
    z prawem. Sądy to również potwierdziły...

> [...]
    > takim, że nie jest w stanie skoordynować ruchów aby ruszyć ze
    > skrzyżowania na jednej zmianie świateł; Świetnie widząca drogę w dzień -
    > jak środkową linię na drodze weźmie między koła; Na najprostszym
    > skrzyżowaniu gubi się bo nie ma już żadnej orientacji przestrzennej...
    >
    > Jechałem z nią jako pasażer 2 razy - o 2 za dużo.
    >
    > Ale starucha prawo jazdy ma bezterminowe prawo (wydane chyba jeszcze w
    > czasie okupacji) i do puki oddycha to na pewno jest w stanie bezpiecznie
    > prowadzić samochód i jeśli kogoś nie zabije to nie można jej przebadać.

    Tak naprawdę podejrzewam, że kobieta wcale nie jest gorsza od połowy
    tutaj piszących i dopóki czegoś nie wymaluje, to nie ma się o co
    zasadniczo czepiać. Naprawdę nie ma problemów, by w uzasadnionych
    przypadkach zawiesić uprawnienia do czasu przeprowadzenia badań -
    choćby wcześniejsze były bezterminowe. A dokumenty i uprawnienia
    bezterminowe się z automatu eliminują bez potrzeby wymyślania
    głupawych argumentów o 'staruchach'.