-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!not-for-mail
From: "t-1" <t...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Upgrade prawa jazdy kat B do 4250kg
Date: Wed, 17 Apr 2013 15:39:59 +0200
Organization: NASK - www.nask.pl
Lines: 25
Message-ID: <kkm8nh$l0r$1@pippin.nask.net.pl>
References: <9hx06yyjz5az$.fpm5vsq6smn7.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: elrond.nask.waw.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: pippin.nask.net.pl 1366206001 21531 195.187.245.131 (17 Apr 2013 13:40:01
GMT)
X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Apr 2013 13:40:01 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489568
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:9hx06yyjz5az$.fpm5vsq6smn7.dlg@40tude.net...
> Od 18 stycznia możliwy jest "upgrade" prawa jazdy kat. B o prawo do
> prowadzenia zestawów do 4250kg DMC.
>
> I nie chodzi tu o holowanie przyczep lekkich (co było i nadal jest
> dozwolone nawet jak DMC przekracza 3500kg), a o prowadzenia zestawów typu
> 2200kg+2000kg DMC.
>
> Może to być fajna sprawa dla holujących większe przyczepy, gdzie często
> jest tak że przyczepa ma np. DMC 1500kg, a pojazd holujący lekko
> przekracza
> 2000kg DMC. Dotychczas żeby coś takiego holować trzeba było mieć B+E.
>
> Nie trzeba robić kursu, zdaje się tylko egzamin praktyczny (taki sam jak
> na
> B+E, koszt 200zł), a następnie trzeba wymienić dokument PJ na posiadający
> odpowiedni wpis.
Czyli obecnie nie wolno holować przyczepy innej niż lekka nawet jeśli razem
zestaw nie przekracza 3500.
I znów zrobili kierowców w konia.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.04.13 16:03 masti
- 17.04.13 20:40 ZIWK
- 17.04.13 21:26 Artur Maśląg
- 17.04.13 21:48 ZIWK
- 17.04.13 22:04 Artur Maśląg
- 18.04.13 00:39 J.F.
- 18.04.13 00:56 Tomasz Pyra
- 18.04.13 12:40 J.F
- 18.04.13 13:11 J.F
- 18.04.13 19:02 Tomasz Pyra
- 18.04.13 19:52 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=