  • 1. Data: 2011-06-08 07:54:27
    Temat: Upaly vs karty graficzne pasywnie chlodzone (?)
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Jestem ciekaw jakie temperatury osiagaja teraz,
    w te upalne dni (30*C) karty graficzne chlodzone
    pasywnie.
    Chodzi mi glownie o Radeony HD 5xxx w idle
    przy otwartej / zamknietej budzie.
    (oczywiscie trybu 3D i innych marek tez jestem ciekaw)

  • 2. Data: 2011-06-08 08:10:14
    Temat: Re: Upaly vs karty graficzne pasywnie chlodzone (?)
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-06-08 09:54, Q pisze:
> [...]
    > Chodzi mi glownie o Radeony HD 5xxx w idle
    > przy otwartej / zamknietej budzie.
    > (oczywiscie trybu 3D i innych marek tez jestem ciekaw)

    W zimie na GeForce 9600GT z heatpipe'em miałem jakieś 60 stopni w idle,
    w lato nie sprawdzałem, ale przy taim idle, w grach miałem 100 stopni...
    po dołożeniu wiatraczka 5V (5x5cm), temperatura w idle 42 stopnii przy
    27 w pokoju, w stresie do 50, aczkolwiek zależy od gry :)

  • 3. Data: 2011-06-08 11:54:58
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Wed, 8 Jun 2011 09:54:27 +0200, Q napisał(a):

> [...]
    > Chodzi mi glownie o Radeony HD 5xxx w idle
    > przy otwartej / zamknietej budzie.
    > (oczywiscie trybu 3D i innych marek tez jestem ciekaw)

    HD5450 (w idle bo to serwer, do którego łączę się po vnc) 64*C.

  • 4. Data: 2011-06-08 22:08:13
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Leszek K. napisał:

    > HD5450 (w idle bo to serwer, do którego łączę się po vnc) 64*C.

    HD 5670, Workstacja, 44 teraz (to w dzien pewnie 48)

  • 5. Data: 2011-06-08 22:40:51
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > HD 5670, Workstacja, 44 teraz (to w dzien pewnie 48)

    Pasywny ten 5670? Buda zamknieta?
    Jesli 2 x tak, to jestem w szoku (ze tak malo).

    PS
    Jutro sprawdze pasywnego 9500GT,
    ale tak na oko mial grubo ponad 60*C i to w otwartej obudowie.

  • 6. Data: 2011-06-09 12:03:22
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Q napisał:

    > Pasywny ten 5670?

    Czekaj sprawdze :) Bo nie pamietam. Mialem 3850 pasywnego i wymienialem
    na cos cichego, wiec pewnie pasywnego ale glowy nie dam :/

    > Buda zamknieta?

    Tak. Ale mam 2 x 12 cm 1 z przodu drugi z tylu i zawsze mam "cug" jak w
    kominie (no prawie)

    > Jesli 2 x tak, to jestem w szoku (ze tak malo).
    >
    > PS
    > Jutro sprawdze pasywnego 9500GT,
    > ale tak na oko mial grubo ponad 60*C i to w otwartej obudowie.

    3850 dochodzil do 50 w lato ale buda ta sama, z "cugiem". Przy graniu
    dochodzil do 80-90.

  • 7. Data: 2011-06-11 11:34:39
    Od: wbk <o...@c...pl>

    W dniu 2011-06-08 09:54, Q pisze:
> [...]
    > Chodzi mi glownie o Radeony HD 5xxx w idle
    > przy otwartej / zamknietej budzie.
    > (oczywiscie trybu 3D i innych marek tez jestem ciekaw)

    wszystko zależy od obudowy, ja przy otwartej mam wyższe temperatury niz
    przy zamkniętej, 9600GT pasywne gigabyte w idle 48 w stresie 68

  • 8. Data: 2011-06-11 13:52:37
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > wszystko zależy od obudowy, ja przy otwartej mam wyższe temperatury niz
    > przy zamkniętej, 9600GT pasywne gigabyte w idle 48 w stresie 68

    domyslnie chodzilo mi o obudowe "bezwiatrakowa" -
    - inaczej przeciez pytanie nie mialoby sensu :)

  • 9. Data: 2011-06-11 14:48:30
    Od: "FiFi" <a...@r...pl>

    Gainward GeForce GT 430 pasywny - przy oglądaniu filmów 48 stopni :)
    Jeszcze jakiegoś Mugena na procesor muszę kupić i wreszcie będzie spokój :)

    L.

  • 10. Data: 2011-06-12 21:55:21
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chodzi mi glownie o Radeony HD 5xxx w idle
    > przy otwartej / zamknietej budzie.
    > (oczywiscie trybu 3D i innych marek tez jestem ciekaw)

    Nie znam temperatury, ale moim dzieciom kilka lat wstecz w upały spaliła się
    nawet karta chłodzona aktywnie.

    A jak w innym kompie zastosowałem kartę o chłodzeniu pasywnym, to prawie
    upiekła
    mi kartę muzyczną wsadzoną w slot obok.

    Więc - dokładnie o jaką temperaturę chodzi?
    Niepowtarzalnie maksymalną dla przypadkowego modelu?
    Komputerom do pracy należy zapewnić odpowiednią temperaturę otoczenia.

    Feromon