  • Data: 2014-08-07 19:54:10
    Temat: Re: Upadaj?cy Radio Shack....
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    news:almarsoft.5455879649445913362@news.neostrada.pl

    > Poruszono też inną ciekawą kwestię, czy hobbysci są w stanie zapłacić
    > trochę więcej i mieć część od ręki w sklepie, czy wolą kupić taniej online
    > i czekać na przesyłkę. Wielokrotnie byłem w sytuacji, gdy coś
    > potrzebowałem natychmiast i to w sobotę. Zamawianie online od piątku do
    > niedzieli oznacza, że część będzie najszybciej we wtorek. Kto szybko daje,
    > dwa razy daje....

    I sądzę że to była większa przewaga RadioShack niż jakaś
    "ekspertyza" pracownika w sklepie - przecież ta ekspertyza
    może polegać na pomocy przy wyborze kabelka do połączenia
    magnetowidu z jakimś egzotycznym, nietypowym telewizorem
    ale przecież tenże pracownik nie zaprojektuje Ci światełek
    na choinkę. Klient który przyszedł po diody i oporniki bo lutuje
    w domu światełka nie potrzebuje takiej pomocy od sprzedawcy.

    Kwestia dostępności części od ręki ma sens, gdy projekty są
    tego typu właśnie: opornik, LED, kondensator. Gdy potrzebujesz
    specjalistyczne układy scalone, niedostępne w żadnym małym
    sklepiku wtedy kończy się ta zaleta RadioShacka i sklepy takie
    plajtują, bo co Ci z tego że możesz kupić tam opornik w sobotę
    jak na układ scalony i tak do wtorku czekasz?