  • Data: 2014-08-11 21:21:15
    Temat: Re: Upadaj?cy Radio Shack....
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik A.L. napisał:
    [..]

    > Sadzac po postepach na tym kursie, dalsze pytania nie maja sensu

    Tacy ludzie idą na informatykę.
    Może powiem tak, znajomek studiował informatykę, programy na zaliczenie
    (8051) pisałem mu ja - samouk który asm nauczył się z książki "Commodore
    64 od środka", nie wiem po co to zrobił skoro teraz naprawia telefony i
    centralki a szczytem jego zdolności było zbudowanie (dość rozbudowanego
    przyznaję) zasilacza serwisowego. Z drugiej strony inny znajomek był
    tylko na pierwszych zajęciach, po dwukrotnym poprawieniu błędów
    prowadzącego został na szybko odpytany z materiału i poproszony o
    przyjście na egzaminy końcowe, ten z kolei to jest linuxiarz fanatyk,
    lutownicą co najwyżej kabelki może naprawić.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html