  • Data: 2014-08-11 20:36:19
    Temat: Re: Upadaj?cy Radio Shack....
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.08.2014 o 19:59 Grzegorz Niemirowski
    <g...@p...onet.pl> pisze:

    > Arduino to zestaw prostych płytek z AVRami + środowisko
    Ironii nie dostrzegłeś? czekasz aż Cię w d..ę kopnie :)
    Tutaj to chyba każdy wie co to jest, ale ze studentami jest róznie co
    właśnie AL napisał. Ja pamiętam ze studiów informatycznych, elektronikę,
    co poniektórzy próbowali sobie załatwić zaliczenie przez to że byli po
    tech elektronicznym, ale profesor coś się skapnął w rozmowie z nimi że coś
    nie teges są z wiedzą, i ich trochę przepytał, okazało się że nazwenictwo
    nóg tranzystora i tyrystora sprawiało im problemy :) nici były z ulg,
    zaliczali tak jak reszta :)

    --

    Pozdr
    Janusz