    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Uniwersalny moduł SPI/I2C/UART/IO po USB + Python
    Date: Mon, 28 Aug 2023 00:24:44 -0000 (UTC)

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Czyli jednak masz jakis proto między PC a Pi, do sterowania GPIO.

    Mam i nie mam. Z shella programuję. Ciężko to nazwać protokołem. Mógłbym
    mieć, jakbym potrzebował, ale to kolejna rzeźba, a im starszy jestem, tym
    bardziej cenię swój czas i mniej lubię rzeźby.

    Za to możliwe, że PICe będę niedługo programował (bo to najtańsze, co jest
    dostępne na rynku, a potrzebuję 10 sztuk do robienia prostej rzeczy), to
    się tę rzeźbę odkurzy... i pozna nowe środowisko, bo w życiu nie miałem z
    tym styczności.

    --
    W środku nocy zdenerwowany mężczyzna dobija się do drzwi portierni
    szpitala psychiatrycznego: