  • Data: 2023-08-28 12:45:27
    Temat: Re: Uniwersalny moduł SPI/I2C/UART/IO po USB + Python
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Tego chciałvym uniknąć.
    >
    > Jedyne co sprawdza się w jakimś stopniu, to protezy typu Visual Studio
    > Code i jego możliwość pracy na zdalnyhm shellu.

    Ja w końcu muszę tego VS Code spróbować. U nas tego używają, ja się
    trzymam Eclipse z takiego samego przyzwyczajenia, z którego nadal używam
    Eagle'a zamiast KiCada (znam, umiem używać, znam skróty klawiaturowe,
    jestem przywyczajony, wiem gdzie co jest i nie muszę szukać).

    --
    Profesor przerywa wyklad i zwraca się do studentow siedzacy w ostatnim
    rzedzie: